Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Seoul engang i mai/juni, og da skal storebror være med. Han er ikke så skvetten av seg, og kan fort løpe fra oss her hjemme, så jeg lurer litt på hvordan vi skal "feste" i Seoul.

Noen som har noen tips? Finnes det noen slags "hundebånd" som vi kan feste på ham uten at det ser ut som om vi går med ham i bånd liksom :-D ?

Ellers må vi på et-eller-annet vis feste mobilnr og hotellnavn på ham.

Har dere andre hatt med vogn eller bæremeis til en trett unge??

Ha en fortsatt fin lørdags kveld dere :-)

Fortsetter under...

Kjekt og praktisk. Vår eldste brukte det sammen med meg da vi ankom flyplassen i Beijing. Er glad for det idag, det var masse folk og enorme køer da vi ankom. Det kunne vært fort gjort å bli borte i mengden.

Vi fikk ikke bruk for det ved innenriks flyvninger, det var oversiktelig og greit, og vår eldste gikk som 'ved fot' :0)

Ved avreise fra Beijing tok vi heller ikke i bruk 'leielenke', men vi hadde avtalt på forhånd at det KUNNE bli nødvendig. Ingen av de andre barna i reisefølge brukte 'leielenke'.

For de yngre barna, kan 'gåsele' være praktisk.

Ellers hadde vi en enkel paraplytrille med helt fram til 'gaten', som våre 2 barn kunne bytte på å sitte i, - veldig praktisk inne på flyplassen.

Trebarnmamsen

Håper dere får reise SNART!

Utover det ville jeg si at vi begge ganger med storesøsken har hatt med ekstra vogn. De har da vært under 2,5 år. Har blitt brukt MYE til hvile og soving og på slike steder som du beskriver; deilig å ha dem litt "under kontroll". Ulempen er jo at man må dra på to vogner siden minsten også har hatt behov......... Men verdt det for oss!

lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...