Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye med sønnen!

Dette blir en herlig påske, hva?

Vi fikk samme gledelige beskjed fredag før påske. Vi har fått en liten gutt på to år fra Colombia som vi forhåpentligvis får hente i løpet av mai.

Jeg hadde helt gitt opp håpet på at det skulle bli tildeling før påske, og så ringte telefonen rett før jeg skulle til å gå hjem fra jobb.

Gjett om vi er glade! Vi bli bare mer og mer begeistret jo mer vi ser på bildet av den nydelige gutten vår.

Lykke til!

Gratulerer så mye med den vesle gutten! Jeg tenker dere får en super påske i år! Håper dere snart får reise for å hente gutten deres hjem!

Selv er vi godkjent i slutten av februar 2003 - også vi på Korea - så nå må det da begynne å nærme seg med stormskritt for oss også! Det er en kjempespennende tid!

Lykke til videre i ventetiden.

Vennlig hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...