Gå til innhold

Stelle huden i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Proville
Skrevet

Har merket i det siste at huden i ansiktet mitt har det ikke særlig bra. Jeg har fått masse svarte ormer og små nupper i huden. Har prøvd utallige ansiktrens og kremmer, men det resulterer i bare at jeg masse kviser.

Nå har jeg hørt at vichy som de selger på apoteket er bra. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe inn noen sånne produkter. Problemet er bare at jeg ikke liker betjeningen på apoteket i byen så jeg vil helst vite hva jeg trenger så jeg slipper å spørre dem.

Tror ikke huden min er hverken fet eller tørr, men kanskje litt stram av og til og med store porer rundt nesen.

Hva trenger jeg? Ansiktrens og en dagkrem? Bør jeg gå for en for fet eller tør hud? Noen som vet hva desse produktene heter? Tips?

Gjest what the...
Skrevet

Husk,når du starter med rensing av huden så skal all "dritten" ut så det er helt normalt at det blir værre,for så og bli bedre igjen.:o)

Skrevet

Svarte ormer og prikker i huden. Da bør du prøve Dead Sea Spa fra Volare. Bruker du ansiktsmasken derfra, og evt. i tillegg såpefri hudvask fra Dead Sea Spa-serien, blir du kvitt prikkene.

Har brukt det selv, og blitt fin i huden igjen. Noe jeg ikke ble da jeg var hos hudpleier, engang. Da var de svarte prikkene der fremdeles etterpå. Men ansiktsmasken fra denne serien til Volare, tok knekken på dem.

:)

Volareproduktene selges av konsulenter, på homeparty eller privat.

Nettside: http://www.volares.com/cgi-bin/volare/index.cgi

Der kan du sende en mail å få kontakt med en konsulent der du bor.

Lykke til!

Mvh

Gjest Proville
Gjest papirtiger
Skrevet

Vichy er dårlig.

Gå til et parfymeri, kjøp Clinique. Men husk å kjøpe produkter som passer din hud.

Gjest togli
Skrevet

Svarte ormer og prikker i huden. Da bør du prøve Dead Sea Spa fra Volare. Bruker du ansiktsmasken derfra, og evt. i tillegg såpefri hudvask fra Dead Sea Spa-serien, blir du kvitt prikkene.

Har brukt det selv, og blitt fin i huden igjen. Noe jeg ikke ble da jeg var hos hudpleier, engang. Da var de svarte prikkene der fremdeles etterpå. Men ansiktsmasken fra denne serien til Volare, tok knekken på dem.

Volareproduktene selges av konsulenter, på homeparty eller privat.

Nettside: http://www.volares.com/cgi-bin/volare/index.cgi

Der kan du sende en mail å få kontakt med en konsulent der du bor.

Lykke til!

Mvh

Hvor ofte brukte du ansiktsmasken?

Har nemlig fått den i posten nå :o)

Skrevet

Hvor ofte brukte du ansiktsmasken?

Har nemlig fått den i posten nå :o)

Jeg brukte den to ganger i uka i begynnelsen, og etter at jeg så at virkningen begynte å komme (etter noen uker, kanskje), har jeg gått over til å bruke den en gang i uka.

Gjest togli
Skrevet

Jeg brukte den to ganger i uka i begynnelsen, og etter at jeg så at virkningen begynte å komme (etter noen uker, kanskje), har jeg gått over til å bruke den en gang i uka.

Okei, nå skal ulumskhetene til pers!

*smører meg godt inn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...