Gjest et tips Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Når jeg åpner internet explorer åpnes det i full størrelse. Men når jeg klikker på en link åpnes det i et lite format, hvordan kan jeg få det til å åpne automatisk i full størrelse? 0 Siter
Femma Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Da du åpner nytt vindu, så dra det ut i den størrelsen du vil ha det. Så lukker du alle andre vinduer. Det du har justert størrelsen på, skal lukkes til slutt. Tror det var sånn ;-) 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Da du åpner nytt vindu, så dra det ut i den størrelsen du vil ha det. Så lukker du alle andre vinduer. Det du har justert størrelsen på, skal lukkes til slutt. Tror det var sånn ;-) Det virket ikke. 0 Siter
Femma Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det virket ikke. Lukket du det du justerte, til slutt da? Hmm, mente det var sånn. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Lukket du det du justerte, til slutt da? Hmm, mente det var sånn. Ja. Prøvd tre ganger. 0 Siter
Femma Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ja. Prøvd tre ganger. Pussig. Jeg prøvde hos meg sjøl nå, og det funka her. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det virket ikke. Når du justerte størrelsen - passet du på å dra ut kantene, eller bare trykket du på maksimer-knappen? Å trykke på knappen fungerer nemlig ikke. Selv bruker jeg Opera, og har krysset av der for at nye sider alltid skal åpnes maksimert. Enkelt og greit 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Når du justerte størrelsen - passet du på å dra ut kantene, eller bare trykket du på maksimer-knappen? Å trykke på knappen fungerer nemlig ikke. Selv bruker jeg Opera, og har krysset av der for at nye sider alltid skal åpnes maksimert. Enkelt og greit Takk, det funket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.