Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen!

Ble litt lenge siden sist jeg har skrevet noe nå, men nå er gemalen på hytta, og lille gutt sover, og da kan jeg jo benytte kjangsen. (Ikke det at jeg ikke har hatt mulighet før, men min nye hobby har nesten tatt all min alenetid, og den er det jo ikke lenger så mye av.)

Vi koser oss, og sønnen er vidunderlig fremdeles, men det kunne dere vel kanskje tenke dere. Jeg holder på og knote frem noen bilder til dere som venter, og håper jeg klarer og få sendt dem nå etterpå, for gjett om han er skjønn. Men som sagt før, jeg er ingen kløpper på data, så her lover jeg ingenting;o)

Forandringene i livet nå om dagen er store, men deilige forandringer. Vår lille prins er som skapt inn i våre liv. Jeg er overbevist om at det ikke kunne vært en annen liten gutt her, faktisk tror jeg at om jeg hadde født han selv, ville det fremdeles vært han vi fikk, men mulig i en litt lysere utgave, i alle fall med blå øyne. Men hvem vil vel ha blå øyne på sønnen, etter og ha sett di nydelige, nesten helt kullsvarte øynene hans. Di er penest i hele verden.

Så til dere ventende, dere har masse og glede dere til.

Jeg nyter vært øyeblikk vi har sammen, men må innrømme at det også er veldig deilig nå som han sover. Hva er vel penere enn ett sovende barn, som er helt i harmoni med seg selv. DET skulle jeg gjerne likt og vist. Men det er ikke ”verre” enn at noen ganger når han våkner, tenker jeg (eller til og med sier høyt) HERLIG…… For jeg savner hans selskap masse, enda det er godt og få gjort litt også.

Lillegutt er virker veldig trygg, og jeg merker at han har alltid hatt ett trygt og godt hjem. Det varmer mitt mammahjerte enormt.

Han opplever i disse dager sin første påske, og skal på fjellet til tirsdag, litt for liten til og ake, men vi skal nok finne på mye moro uansett.

Så kjære venner, jeg har ikke glemt dere, og ikke tenkt og ikke være her mer, men tiden blir prioritert annerledes, men jeg er innom og smugleser nå og da;o)

Gratulerer til alle dere som har kommet ett stykke videre.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142561-hei-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...