Gå til innhold

Tør jeg kjøre bil?

Anbefalte innlegg

Gjest sonny&cher
Skrevet

Har aldri kjørt bil på skikkelig motorvei, blir svett bare jeg kjører i en mellomstor by. Ellers kjører jeg mye på landeveien. har så lyst til å reise til IKEA i påska, men vet ikke om jeg tør å ta turen fra Lillehammer til Oslo. Ser for meg at jeg ender i kiste eller at bilen blir totalvrak. Tenk å være så handicappa!!! Jeg må jo bare prøve en gang. Jeg burde nok ta noen nye kjøretimer.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vesentlig enklere å kjøre på en motorvei enn i en mellomstor eller stor by - så sett deg bak rattet, legg deg i høyrefila og nyt turen!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

få med deg en rolig venn, som ikke irettesetter deg, men gir deg noen velmente råd hvis du skulle trenge det. Mye koseligere å kjøre to, vel?

Lykke til - skal holde meg unna den strekningen i påsken, for jeg vil ikke risikere noe.... :-) *bare erter*

Gjest det er på landet de kjører som svin
Skrevet

Den motorveien du nevner er faktisk norges tryggeste veistrekning, statistisk sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...