Gjest sonny&cher Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Har aldri kjørt bil på skikkelig motorvei, blir svett bare jeg kjører i en mellomstor by. Ellers kjører jeg mye på landeveien. har så lyst til å reise til IKEA i påska, men vet ikke om jeg tør å ta turen fra Lillehammer til Oslo. Ser for meg at jeg ender i kiste eller at bilen blir totalvrak. Tenk å være så handicappa!!! Jeg må jo bare prøve en gang. Jeg burde nok ta noen nye kjøretimer. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det er vesentlig enklere å kjøre på en motorvei enn i en mellomstor eller stor by - så sett deg bak rattet, legg deg i høyrefila og nyt turen! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 få med deg en rolig venn, som ikke irettesetter deg, men gir deg noen velmente råd hvis du skulle trenge det. Mye koseligere å kjøre to, vel? Lykke til - skal holde meg unna den strekningen i påsken, for jeg vil ikke risikere noe.... :-) *bare erter* 0 Siter
Gjest det er på landet de kjører som svin Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Den motorveien du nevner er faktisk norges tryggeste veistrekning, statistisk sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.