Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Israel er idag et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden. Lederne omtales som krigsforbrytere, og de som mest av alt ønsker deres blod tilhører en familie som har undertrykket og myrdet annerledes tenkende gjennom mensteparten av det forrige århundre: nazister og kommunister!

Mine venner, jeg lyver ikke, dette er ikke mennesker med demokrati og likeverd i sinne, dette er en ondskap så pervers at det burde vært nedfelt i Menneskerettighetene å sette søkelyset på disse totalitære hybridene som igjen danser midt i blant oss i 2004.

Mens Sharon ble bebreidet og forsøkt holdt ansarlig for Hobeikas ugjerninger i Sabra og Shatilla, ble Arafat bare 12 år senere belønnet for massakrene i Libanon med en fredspris. Vil DU, som en rettferdig og ansvarlig borger i en demokratisk stat støtte Arafats redselsregime på vei inn i et arabisk diktatur tuftet på likene av jødiske kvinner og barn? Tenk selv, ikke la NRK og NTB gjøre det for deg.

Dette er blant annet en del av det Arafat ble belønnet med fredspris for, og jeg advarer mot en del sterke bilder:

http://www.flaym.org/Occupied%20Lebanon/damour.htm

http://www.e-lebanon.org/Damour.html

http://www.free-lebanon.com/LFPNews/hobeika_damour/hobeika_damour.html

http://www.lebaneseforces.com/blastfromthepast002.asp

http://www.geocities.com/damour1976/index1.html

Ha en riktig god påske, alle sammen.

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

67

• Sør

55

• Goliath

18

• Flows

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Ha en riktig god påske, alle sammen"

Takk, du også!

Skrevet

Du skriver: "Israel er idag et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden."

Sammen med Nord Korea, og Myanmar/Burma. Og av mange av de samme årsakene.

====

Du skriver: "Lederne omtales som krigsforbrytere,"

Fordi de er skyldige i å ha drept nesten 2000 uskyldige sivile i en flyktningeleir.

===

Israel kan når som helst velge å holde seg innenfor egne, internasjonalt annerkjente grenser, istedet for å okkupeere og terrorisere naboenes landområder.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Israel er idag et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden."

Ja, stakkar!

Du glemte forresten å nevne at det er ingen grunn til fordømmelse. Du glemte å understreke at de er misforstått av hele verden.

Eller forresten, du skulle heller reflektert litt over *hvorfor* Israel idag er et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden.

Ellers er det skummelt med dere Israel-elskere, enten dere kaller dere Mr. Kahn eller Kåre Kristiansen. Snakk om å ha skylapper! Faktisk virker de med en smule sympatier for palestinernes problem i sitt okkuperte land mer villige til å se at det er feil på begge sider. Ja, jeg sa BEGGE sider.

Skrevet

Hva er poenget ditt???

Barnslige kverruleringer med Sør, spørr ikke hva verden kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for verden.

Skaff deg et liv.

Skrevet

Israel verdens mest ensomme land, Mr. Khan verdens mest ensomme mann :-)

God Påske.

Annonse

Skrevet

Du skriver: "Israel er idag et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden."

Sammen med Nord Korea, og Myanmar/Burma. Og av mange av de samme årsakene.

====

Du skriver: "Lederne omtales som krigsforbrytere,"

Fordi de er skyldige i å ha drept nesten 2000 uskyldige sivile i en flyktningeleir.

===

Israel kan når som helst velge å holde seg innenfor egne, internasjonalt annerkjente grenser, istedet for å okkupeere og terrorisere naboenes landområder.

«De»? Hvem er «de» som har drept 2000 uskyldige mennesker? Når ble «de» dømt, og hvor?

Skrevet

«De»? Hvem er «de» som har drept 2000 uskyldige mennesker? Når ble «de» dømt, og hvor?

Hvor ble Yassin dømt?

Hvor ble Arafat dømt?

Sharon ble funne skyldig av SINE EGNE.

Skrevet

"Israel er idag et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden."

Ja, stakkar!

Du glemte forresten å nevne at det er ingen grunn til fordømmelse. Du glemte å understreke at de er misforstått av hele verden.

Eller forresten, du skulle heller reflektert litt over *hvorfor* Israel idag er et av de mest ensomme land i verden, praktisk talt omringet av en fordømmende verden.

Ellers er det skummelt med dere Israel-elskere, enten dere kaller dere Mr. Kahn eller Kåre Kristiansen. Snakk om å ha skylapper! Faktisk virker de med en smule sympatier for palestinernes problem i sitt okkuperte land mer villige til å se at det er feil på begge sider. Ja, jeg sa BEGGE sider.

«-Faktisk virker de med en smule sympatier for palestinernes problem i sitt okkuperte land mer villige til å se at det er feil på begge sider...-»

Her finnes det undersøkelser og meningsmålinger på begge sider som taler klart i mot det du sier. Det finnes nesten ikke en eneste muslimsk araber som anerkjenner Israels rett til å eksistere I DET HELE TATT, og spesielt ikke i rabiate organisasjoener som PLO/Fatah, Hamas, Islamic Jihad osv. osv.

Gid det bare var naivitet som motiverte slike uttalelser som det du presterer her.

Skrevet

Israel verdens mest ensomme land, Mr. Khan verdens mest ensomme mann :-)

God Påske.

Usaklig. Ingen kommentar.

Skrevet

Hva er poenget ditt???

Barnslige kverruleringer med Sør, spørr ikke hva verden kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for verden.

Skaff deg et liv.

Usaklig. Ingen kommentar.

Skrevet

«-Faktisk virker de med en smule sympatier for palestinernes problem i sitt okkuperte land mer villige til å se at det er feil på begge sider...-»

Her finnes det undersøkelser og meningsmålinger på begge sider som taler klart i mot det du sier. Det finnes nesten ikke en eneste muslimsk araber som anerkjenner Israels rett til å eksistere I DET HELE TATT, og spesielt ikke i rabiate organisasjoener som PLO/Fatah, Hamas, Islamic Jihad osv. osv.

Gid det bare var naivitet som motiverte slike uttalelser som det du presterer her.

Disse organisasjonene er direkte svar på Israels ulovlige okkupasjon. De eksisterte ikke før.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg snakker om nordmenn som ser at Israel er okkupanter i et naboland, ikke muslimske arabere.

Annonse

Skrevet

Sunnmøringers begeistring for jøder har vel bakgrunn i at begge folkeslag ( sunnmøringer og jøder) gjerne vil være flinke forretningsmenn.

Skrevet

Hvor ble Yassin dømt?

Hvor ble Arafat dømt?

Sharon ble funne skyldig av SINE EGNE.

Sharon er verken dømt eller funnet skyldig av noen anerkjent juridisk legitim domstol.

Men jeg registrerer at du ikke engang våger å komme inn på det som står i disse sidene jeg linket til. Det blir kanskje litt for ubehagelig å se at dine helter og husguder faktisk er i stand til begå grusomheter, hva?

Skrevet

Jeg snakker om nordmenn som ser at Israel er okkupanter i et naboland, ikke muslimske arabere.

Det eksisterer ikke noe «naboland», kun territorier som Israel kan okkupere inntil araberne har implementert res. 242 og garantert for Israels sikkerhet innenfor egne grenser.

Skrevet

Sharon er verken dømt eller funnet skyldig av noen anerkjent juridisk legitim domstol.

Men jeg registrerer at du ikke engang våger å komme inn på det som står i disse sidene jeg linket til. Det blir kanskje litt for ubehagelig å se at dine helter og husguder faktisk er i stand til begå grusomheter, hva?

Hvor ble Arafat funne skyldig?

Hvilken rettssal? Hvilket årstall?

Hvis en israelsk parliamentskommisjon ikke er nok for Sharon, hvordan kan du da påstå at Arafat er skyldig?

Dobbelmoral. Igjen.

Skrevet

Det eksisterer ikke noe «naboland», kun territorier som Israel kan okkupere inntil araberne har implementert res. 242 og garantert for Israels sikkerhet innenfor egne grenser.

Det er opplest og vedtatt at Israel er en ulovlig okkupant.

Du finner ikke ETT land i verden som ikke mener at palestinerene ikke skal ha landområdene deres.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Litt til: Jeg går ut fra at dine stadig tilbakevendene, ensporede meldinger her er et forsøk på å opplyse oss nordmenn, ikke de arabiske muslimene. Jeg snakket i alle fall om nordmenn med sympatier ene eller andre veien. Eller forsåvidt, personlig er jeg mest opptatt av at Israel faktisk okkuperer et land.

Nybyggere, mann. Sier det deg noe? Her kommer en jødefamilie fra f.eks det gamle Sovjet og slår seg ned i et okkupert område. Minner skummelt mye om hva vi europeere gjorde da vi inntok Amerika og dreit oppi at indianerne bodde der fra før. Og så er du opphengt i "terroristen" Arafat uten vilje til å se hva Sharon har foretatt seg. Du er patetisk, dette dreier seg nemlig ikke i første rekke om Arafat.

Skrevet

Disse organisasjonene er direkte svar på Israels ulovlige okkupasjon. De eksisterte ikke før.

Og det er så lekende lett å ta ham på fersken.

«-Disse organisasjonene er direkte svar på Israels ulovlige okkupasjon. De eksisterte ikke før.-»

Dette er vel den dummeste du hittil har forsøkt deg på. PLO ble dannet av Nasser i 1964, hele tre år før den såkalte okkupasjonen av Judea og Samaria. Alt annet som har kommet til senere er bare underbruk av PLO/Fatah, Arafat styrer hele showet.

Så moro å se deg gå på rævva til stadighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...