Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du har ikke det, du vrir deg unna. Men jeg kommer til å stille spørsmålet igjen - og igjen - og igjen.

Gjør det. Samtidig kan du spørre om hva som skjer med fanget ditt når du reiser deg.

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

67

• Sør

55

• Goliath

18

• Flows

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men jeg akspeterer at du ikke kan forsvare standpunktene dine. Hvis dette er måte å si det på, så skal ikke jeg plage deg med flere reality checks.

Men Israel okkuperer (i nåtid) palestinerenes landområder, og det er det som er relevant her.

Skrevet

Du kunne ta et "verdensvalg" (helt uavhengig) og du vet like godt som meg at det ville vært et overveldende flertall for at staten Palestina skulle opprettes umiddelbart.

Sikkert. Men hvorfor sier Arafat nei da? Du kan da umulig ha unngått å få med deg at Arafat sa nei på Camp David, omtrent som en reprise av nei'et i 1948 og de tre nei i 1967?

Så da spør jeg igjen:

1: Hvorfor ble PLO dannet i 1964, tre år før denne såkalte okkupasjonen?

2: Hvorfor vil Arafat repatriere 4 millioner arabere til Israel hvis målet er en palestinsk stat?

Ser du overhode ikke noe pussig med dette? Eller VIL DU IKKE se?

Skrevet

Sikkert. Men hvorfor sier Arafat nei da? Du kan da umulig ha unngått å få med deg at Arafat sa nei på Camp David, omtrent som en reprise av nei'et i 1948 og de tre nei i 1967?

Så da spør jeg igjen:

2: Hvorfor vil Arafat repatriere 4 millioner arabere til Israel hvis målet er en palestinsk stat?

Ser du overhode ikke noe pussig med dette? Eller VIL DU IKKE se?

Nei, jeg ser overhodet ikke noe relevant i dette. Hva PLO måtte mene for 30 år siden er totalt likegyldig.

Palestinerene har rett på egen stat, helt uavhengig av alt det du nevner og alt annet oppgulp. Det er opplest og vedtatt for lang tid siden.

Skrevet

Gjør det. Samtidig kan du spørre om hva som skjer med fanget ditt når du reiser deg.

Usaklig. Denne diskusjonen har du tapt, Sør, du har ikke klart å svare for deg på en troverdig måte i disse spørsmålene:

Skrevet

Du er som å høre dattera mi på 7 når'a er i det rette hjørnet. Fåjækkegåtterisåkandubarehadesågåttdummen...

Du tør jo ikke gå inn i en saklig diskusjon som ikke går strikt på dine premisser. Er du så feig at du ikke engang kan komme ut av skallet for å se verden med litt annet en marxismens stive blikk?

*himler*

Ah! Du har kjørt deg inn i et hjørne igjen, så nå kommer marxist-oppgulpet ditt igjen.

Beklager at jeg satt deg i forlegenhet igjen.

Annonse

Skrevet

Men Israel okkuperer (i nåtid) palestinerenes landområder, og det er det som er relevant her.

are på relevante spørsmål:

Skrevet

Usaklig. Denne diskusjonen har du tapt, Sør, du har ikke klart å svare for deg på en troverdig måte i disse spørsmålene:

De er besvart. "Beklager" at du ikke kunne sette meg fast.

Når skal du svare?

Aldri?

"Ingen kommentar" igjen?

Skrevet

are på relevante spørsmål:

Besvart ovenfor.

Men du har enda ikke besvart hvor/når Arafat ble dømt...

Skrevet

Nei, jeg ser overhodet ikke noe relevant i dette. Hva PLO måtte mene for 30 år siden er totalt likegyldig.

Palestinerene har rett på egen stat, helt uavhengig av alt det du nevner og alt annet oppgulp. Det er opplest og vedtatt for lang tid siden.

«-Nei, jeg ser overhodet ikke noe relevant i dette. Hva PLO måtte mene for 30 år siden er totalt likegyldig.-»

Errudumeller? Selvsagt har det som skjedde for 30 år siden relevanse i dag, det er jo hele basisen denne suppa ligger å flyter på. Hva skulle de frigjøre den gangen, når det ikke var noe okkupasjon? Er ikke det interessant, så vet neimen ikke jeg hva som er det.

«-Palestinerene har rett på egen stat, helt uavhengig av alt det du nevner og alt annet oppgulp. Det er opplest og vedtatt for lang tid siden.»

Ja, og for lang tid siden sa de også NEI, både i 1948 og i 1967 og så sent som på Camp David. Hvorfor? Jo fordi det innebærer at de må dele grenser med en jødisk stat, og jøder har ikke adgang på hellig muslimsk jord.

Punktum.

Skrevet

Ah! Du har kjørt deg inn i et hjørne igjen, så nå kommer marxist-oppgulpet ditt igjen.

Beklager at jeg satt deg i forlegenhet igjen.

Usaklig. Ingen kommentar.

Skrevet

De er besvart. "Beklager" at du ikke kunne sette meg fast.

Når skal du svare?

Aldri?

"Ingen kommentar" igjen?

Skrevet

Besvart ovenfor.

Men du har enda ikke besvart hvor/når Arafat ble dømt...

Jeg spør HVORFOR er han ikke dømt, HVORFOR er han ikke engang etterforsket for massakrene i Jordan og Libanon, eller flykapringene og alle likvideringene han har beordret rundt i Europa?

Du anklager en statsminister i en lovlig demokratisk stat for bare en brøkdel av det Arafat beviselig står bak. Eller mener du ksankje at det er bedre bevis mot Sharon enn mot Arafat?

Interessant i så fall.

Annonse

Skrevet

«-Nei, jeg ser overhodet ikke noe relevant i dette. Hva PLO måtte mene for 30 år siden er totalt likegyldig.-»

Errudumeller? Selvsagt har det som skjedde for 30 år siden relevanse i dag, det er jo hele basisen denne suppa ligger å flyter på. Hva skulle de frigjøre den gangen, når det ikke var noe okkupasjon? Er ikke det interessant, så vet neimen ikke jeg hva som er det.

«-Palestinerene har rett på egen stat, helt uavhengig av alt det du nevner og alt annet oppgulp. Det er opplest og vedtatt for lang tid siden.»

Ja, og for lang tid siden sa de også NEI, både i 1948 og i 1967 og så sent som på Camp David. Hvorfor? Jo fordi det innebærer at de må dele grenser med en jødisk stat, og jøder har ikke adgang på hellig muslimsk jord.

Punktum.

Nei, fordi det er opplest og vedtatt at de skal ha en egen stat.

Du finner ikke en eneste nasjon som støtter deg. Ikke en.

Skrevet

BEsvart ovenfor!

Klarer du ikke å lese?

Skrevet

Jeg spør HVORFOR er han ikke dømt, HVORFOR er han ikke engang etterforsket for massakrene i Jordan og Libanon, eller flykapringene og alle likvideringene han har beordret rundt i Europa?

Du anklager en statsminister i en lovlig demokratisk stat for bare en brøkdel av det Arafat beviselig står bak. Eller mener du ksankje at det er bedre bevis mot Sharon enn mot Arafat?

Interessant i så fall.

Selvsagt er det bedre bevis mot Sharon enn Arafat.

Uansett om Arafat ble dømt, så ville han og Sharon da vært i samme kategori.

Skrevet

Usaklig. Ingen kommentar.

Det er du. Meget usaklig.

Skrevet

Nei, fordi det er opplest og vedtatt at de skal ha en egen stat.

Du finner ikke en eneste nasjon som støtter deg. Ikke en.

De har selv sagt nei flere ganger.

Dermed regner jeg med på ha den beste støtten jeg kan ønske meg; nemlig fra araberne selv.

Skrevet

BEsvart ovenfor!

Klarer du ikke å lese?

Du har ikke gitt tilfredsstillende svar. Du vrir deg unna.

Skrevet

Selvsagt er det bedre bevis mot Sharon enn Arafat.

Uansett om Arafat ble dømt, så ville han og Sharon da vært i samme kategori.

Hvilke beviser er det mot Sharon som ikke det er så mye mer av mot Arafat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...