Dorthe Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det gjelder en søknad hvor jeg har fått avslag. Søknaden må avvises for å kunne oppfylle poliklinikkens forpliktelser til å yte behandling innen fristen for pasisenter med rett til nødvendig legehjelp. Er dette et resultat av regjeringens politikk om at folk med uføretrygd ikke lenger skal få hjelp da de ikke har muligheter til å komme i arbeid igjen? 0 Siter
Sør Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Ring dem på mandag. Evt. be dem skrive et brev for å få en skriftlig bekreftelse. Så korsfester du dem i avisen så grundig at det IKKE gjenoppstår verken 3., 4. eller 5. dag! *rister på hodet* Lykke til, Dorthe! *klem* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Ring dem på mandag. Evt. be dem skrive et brev for å få en skriftlig bekreftelse. Så korsfester du dem i avisen så grundig at det IKKE gjenoppstår verken 3., 4. eller 5. dag! *rister på hodet* Lykke til, Dorthe! *klem* Takk. Jeg sitter her med brevet foran meg og lurer virkelig på hva jeg skal gjøre og om jeg egentlig er i stand til å gjøre noe i det hele tatt. Jeg kveler snart Høybråten, det er i hvert fall sikkert. Hvordan i all verden har helsevesenet blitt så innmari dårlig i dette landet. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jeg ville tolket det som at det var så mange på venteliste at de måtte ha foreløpig inntaks-stopp (ev. inntak kun av mer alvorlige tilfeller enn nevnte) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Jeg ville tolket det som at det var så mange på venteliste at de måtte ha foreløpig inntaks-stopp (ev. inntak kun av mer alvorlige tilfeller enn nevnte) Jeg fikk omtrent det samme svaret for noen år siden og trodde vel egentlig at jeg sto på venteliste enda. Men tvang legen til å sende inn en ny henvisning fordi det tok så lang tid. 0 Siter
Gjest Linda32 Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Takk. Jeg sitter her med brevet foran meg og lurer virkelig på hva jeg skal gjøre og om jeg egentlig er i stand til å gjøre noe i det hele tatt. Jeg kveler snart Høybråten, det er i hvert fall sikkert. Hvordan i all verden har helsevesenet blitt så innmari dårlig i dette landet. Så leit for deg Dorthe. Det er merkelig med helsesvesenet. Har selv vært i kontakt med det da min mor fikk leukemi, og vi møtte et fantastisk støttende og effektivt helsesvesen. Men på andre områder virker det som om det er helt på trynet. Er kanskje et resultat av at noen områder er høyere prioritert enn andre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.