Gå til innhold

Hotelrom på Amari B. i Bangkok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bodde i et "corner-room". Ikke mer enn stort nok med ekstra sprinkelseng på rommet. Balkongen var veldig viktig for oss. Måtte flytte fra rom uten balkong til ett med, fordi poden fikk fullstendig klaustrofobi. Alt ble bedre med åpen terassedør og luft inn i rommet:-)

Vi bodde i et "corner-room". Ikke mer enn stort nok med ekstra sprinkelseng på rommet. Balkongen var veldig viktig for oss. Måtte flytte fra rom uten balkong til ett med, fordi poden fikk fullstendig klaustrofobi. Alt ble bedre med åpen terassedør og luft inn i rommet:-)

Vi bodde på vanlig rom i den "kjipe" delen av bygningen. Det var jo litt smått med både ekstraseng til storebror og babycot til lillesøster, men vi hadde det helt fint.Utenfor disse rommene er det jo en minibalkong, der vi voksne kunne stue oss sammen når de små hadde sovnet. Vet ikke hvor mye dyrere corner-room er, men vi har lyst på det når vi engang (om ikke så aaaltfor lenge?) skal på tilbakereise.

Har dere fått reisedato?

Vi bodde på vanlig rom i den "kjipe" delen av bygningen. Det var jo litt smått med både ekstraseng til storebror og babycot til lillesøster, men vi hadde det helt fint.Utenfor disse rommene er det jo en minibalkong, der vi voksne kunne stue oss sammen når de små hadde sovnet. Vet ikke hvor mye dyrere corner-room er, men vi har lyst på det når vi engang (om ikke så aaaltfor lenge?) skal på tilbakereise.

Har dere fått reisedato?

Hei

Nei da, vi kan vel ikke forvente reisedato på enda noen måneder.

Men nå har jeg begynt å våkne opp og ta inn over meg at vi virkelig skal tilbake snart.

I går koste jeg meg med å surfe innom Amari's hjemmeside, sjekket priser og begynte å drømme...

Jeg finner ikke privat mail adr. di, kan du legge den ut så sender jeg noen ord.

mvh

Hei

Nei da, vi kan vel ikke forvente reisedato på enda noen måneder.

Men nå har jeg begynt å våkne opp og ta inn over meg at vi virkelig skal tilbake snart.

I går koste jeg meg med å surfe innom Amari's hjemmeside, sjekket priser og begynte å drømme...

Jeg finner ikke privat mail adr. di, kan du legge den ut så sender jeg noen ord.

mvh

Hei! Har du samme adresse som tidligere?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...