sjakktrekk Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg lastet ned via automatisk oppdatering fra windows update en sjerm"sak". Nå er det sikkert de skjerminnstillingene som brukes, så når jeg nå scroller, feks på vg, så glir liksom bildene over i hverandre framfor å bare rase rett ned slik de gjorde tidligere. Hva slags innstillinger må jeg gå inn på og forandre på for å få det tilbake til det gamle? Skjerm"greiene" jeg har er NVidia... 0 Siter
Gjest bio123 Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei! Høres noe merkelig ut. Jeg ville sett på innstillingene for "mus" i kontrollpanel. En windows oppdatering skulle ikke skade. Har du prøvd med en annen scroller-mus? Skjønner at det må være irriterende! 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Hei! Høres noe merkelig ut. Jeg ville sett på innstillingene for "mus" i kontrollpanel. En windows oppdatering skulle ikke skade. Har du prøvd med en annen scroller-mus? Skjønner at det må være irriterende! Jeg har fortsatt problemet. Nå har jeg tatt bort alt som har med NVIDIA å gjøre, og siden sist har jeg byttet ut musa mi (uten at den gamle laget problemer, jeg bare kjøpte en trådløs en)... Jeg tror jeg må finne driveren til den opprinnelige skjermkortet mitt og så finne noe oppdateringer på nettet om den eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.