Gå til innhold

Jeg trenger en kvinnelig frivillig...

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

...Til å være gudmor for båten. Nå står vårpussen for tur og jeg tenkte at jeg skulle være flink å pusle med det i påsken. Det var vel egentlig konemor som skulle ha den oppgaven, men hun trakk seg etter at hun gjennom hele vinteren har blitt påminnet om sine blemmer som lettmatros i fjor. Jeg har litt lapping å ta meg til også med andre ord.

Jeg trenger derfor noen som vil ønske hell og lykke for så å knuse champisen i skroget. Jeg har nå bestillt bokstaver så alt er klart til den store dagen. Noen som føler de har noe å bidra med her? Jeg trenger litt hell og lykke på det store havet siden jeg i år skal utaskjærs å sette kursen for norgeskystens ytterste punkt, nemlig Jomfruland.

Jeg venter i spenning!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Pappa Bjørn

16

• toci

5

• Grip

3

• Kizza1365380506

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Beklager, jeg tror ikke jeg bringer hell og lykke :(

Gjest epletre
Skrevet

Jeg kan med glede knuse champisen hvis du betaler turen over fjorden til med vel og merke;0)

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg vil, jeg vil!!!!!

PS. Hvor bestilte du bokstaver fra? Trenger også nye etter lakkeringen.

Mvh

Skrevet

Jeg eier ikke snev av vinnerlykke...og er redd det kan smitte noe "bad luck" på båten eller no...

hvis ikke skulle jeg selvsakt stilt opp :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvorfor ikke en gudfar? Jeg har alltid hatt flaks med meg. Ikke nò problem med å knuse flaska har jeg heller;-)

Skrevet

...Dersom man kan jukse litt...

Drikke champisen først, fulle vann og nyco på tomflaska og SÅ slenge den i skroget...

he he he

Pappa Bjørn
Skrevet

...Dersom man kan jukse litt...

Drikke champisen først, fulle vann og nyco på tomflaska og SÅ slenge den i skroget...

he he he

Døh, jeg skal ha hell og lykke på havet, ikke en båt som må medisineres mot magesyre!

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvorfor ikke en gudfar? Jeg har alltid hatt flaks med meg. Ikke nò problem med å knuse flaska har jeg heller;-)

Må jeg kalle båten Don Corleone og ha piratflagg da eller?*L*

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg vil, jeg vil!!!!!

PS. Hvor bestilte du bokstaver fra? Trenger også nye etter lakkeringen.

Mvh

Har en svigerinne som driver med grafisk virksomhet. Hun skulle ordne dette for meg. Men jeg tror ikke det koster allverden å bestille fra et firma som driver med f.eks bildekor. Da kan du få litt særpreg på bokstaver og utforming også.*S*

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg kan med glede knuse champisen hvis du betaler turen over fjorden til med vel og merke;0)

Kanskje jeg kunne komme å hente deg i båten så kan du avgi god karma tvers over atlanteren?*L*

Gjest Daisy
Skrevet

Har en svigerinne som driver med grafisk virksomhet. Hun skulle ordne dette for meg. Men jeg tror ikke det koster allverden å bestille fra et firma som driver med f.eks bildekor. Da kan du få litt særpreg på bokstaver og utforming også.*S*

Hva skal båten hete?

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje jeg kunne komme å hente deg i båten så kan du avgi god karma tvers over atlanteren?*L*

Da blir jeg med på veien over, ok? :o)

Pappa Bjørn
Skrevet

Hva skal båten hete?

M/S Fjordfjerten

Pappa Bjørn
Skrevet

Da blir jeg med på veien over, ok? :o)

Lang tur, da må vi ha mye ankerdram. Jeg har et anker ombord så kanskje du kunne ta med litt dram?*L*

Gjest Terakotta
Skrevet

Heisann, en med erfaring? Jeg må jo si at dette styrket CV`n betraktelig. Det er jo nesten så jeg kunne tenke meg å beholde deg som lettmatros etterpå.*L*

LETTmatros! :)

Skrevet

Døh, jeg skal ha hell og lykke på havet, ikke en båt som må medisineres mot magesyre!

Søren. bortkasta champis spør du meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...