Gå til innhold

Jeg trenger en kvinnelig frivillig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, Targaen blir uforholdsmessig dyr. Alternativt da hadde det blitt en Aquador, de er utrolige flotte. Det er vel heller snakk om at vi skal prøve oss på et annet prosjekt. En glassfiber sjark/skøytelignende sak med stor cabin, 5 sitteplasser i styrhus og 220 v agregat, samt stor uteplass med vinsj!

Den har vært i kystvaktens tjeneste i sin tid, men trenger stell og pleie før den kan ut i tjeneste for oss. Da snakker vi heller ikke om millionen, men kanskje 15% av det igjen. Det holder nok for oss, men da er det 12 måneder på vannet også.

Griseriet med makrell er jeg i grunnen enig i, men når de har blitt fyllt mer persille og sitron og hatt seg en stund på grillen er alt griseri glemt. Da er det sommer.

På jakt etter ny båt også? Har en motorkutter 42 fots, til salgs. Skal du ha?? :o)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Pappa Bjørn

16

• toci

5

• Grip

3

• Kizza1365380506

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Men jeg holder til litt vest i havet, utforbi Bergen.

Har du en "anonym" mailadresse som du kan oppgi her, så kan vi mailes?

Vel, det vil da si at jeg må kjøre i ca. 7 timer hver gang jeg skulle ut med båten, og det blir vel litt i lengste laget synes jeg.*L*

Pappa Bjørn
Skrevet

På jakt etter ny båt også? Har en motorkutter 42 fots, til salgs. Skal du ha?? :o)

Nei, takk jeg tror ikke det. Vi har vel noen planer som vi skal forsøke å realisere, så jeg får bank og fast plass på sofaen om jeg begir meg ut på et prosjekt til.

Skrevet

Vel, det vil da si at jeg må kjøre i ca. 7 timer hver gang jeg skulle ut med båten, og det blir vel litt i lengste laget synes jeg.*L*

DET kan man si.. Er jeg blitt helt dement, eller har ikke du snakket mye om Åsane og Bergen her inne? Var helt overbevist om at du var Åsabu, jeg! Men da får jeg vel bare bruke båtplassen til å plaske tærne fra i sommer, jeg, da.. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...