Gjest Nyisp Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Noen som har erfaringer med tiscali som internett-leverandør? 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bruker dem da jeg bare har internett gjennom isdn og de tilbyr den billigste løsningen med fastpris. Er fornøyd, men er veldig nøye med å betale regninger i tide og følger med på regningene om de stemmer. De har nemlig overlatt faktureringen til Lindorff. Har hørt at kundeservicen dems er dårlig. Søstera mi la inn bredbånd fra Tiscali og det tok laaang tid. Men hun er fornøyd ellers. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 I den tiden jeg brukte dem; ble håndterinngen av fakturering fryktelig slurvete (den var helt fin når de het World Online i tidenes morgen...). Jeg fikk to eller tre ganger samleregninger for en periode på 6-12 måneder; i stedet for månedlige regninger. Bortsett fra dette punktet var de en grei leverandør - og kan anbefales for alle som har en økonomi til å takle større regninger som kommer sporadisk; og ikke er avhengige av månedlig fakturering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.