Gå til innhold

FU for kjerrigene her inne av begge kjønn.

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Om du måtte velge en time på bar med en med han dere fyren fra Tyskland som åt leverene til folk, eller med noen som røkte jevnlig, hva hadde dere egentlig valgt?

Her inne er det jaggu mange, som for å si det med sør, hadde fått Høybråten selv til å begynne å røyke.

Med begge hender faktisk...

Det andre jeg lurer på om dere synes det finnes noe i verden som er verre enn røyk..? (bortsett fra røyk rundt BARN da..!! Gid,her må NOEN tenke på barna!!..)

Ellers vet jeg jo at dere ikke liker innvandrere heller. Regner med at hvitløkslukt i gardinene eller skinnsofaen stiller som en god nummer to når det kommer til huslige kriser..)

Skjønner dere virkelig ikke at de fleste røykere er koselige mennesker som gjerne tar hensyn, men IKKE automatisk om du står utendørs og skrukker nesa på en megetsigende måte. Gjerne når jeg var der først..

Og - nei, det hjelper ikke at dere dytter ungene deres forann dere med allverdens hyklerske unnskyldninger og mener at de stryker med av å se en røyker.

Det tror jeg for det første ikke noe på, og for det andre er det feigt å sende uskyldige forann seg i moralske korstog på den måten.

For det tredje er dette etter min mening en god måte å skaffe seg en haug med intolerante drittunger på..

At såpass mange her inne våger å påstå at det er røykere flest som oppfører seg egoistisk og mobbete blir meg totalt absurd.

Jeg mener seriøst at om en skal kunne omtale og behandle røykere på den måten som det tydeligvis anses som legitimt her inne, må en også kunne omtale og behandle mennesker som er feite, bruker billig parfyme, puler uten kondom osv,osv på samme måte.

Og det ønsker man vel tross alt ikke?

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

16

• laguna1365380434

9

• nanna

8

• Sør

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest kualalumpur
Skrevet

Det er jo in å mobbe røykere for tiden.

Skrevet

Jeg ville selvfølgelig velge røykeren. Da hadde jeg vært i godt selskap med min egen røyk :)

Gjest malun
Skrevet

Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også.

Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg.

Annonse

Skrevet

Hva med røykende hvitløksspisende kannibalistiske innvandrer-barn?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg ville selvfølgelig velge røykeren. Da hadde jeg vært i godt selskap med min egen røyk :)

Oops, tenkte ikke over at jeg ikke er kjerring :)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Bortsett fra kannibaldelen og at det var barn hadde det vært helt greit :)

Skrevet

Men helt ærlig, jeg syns det er greit å mobbe røykerne!

Gjest malun
Skrevet

Oops, tenkte ikke over at jeg ikke er kjerring :)

Jeg bommet visst litt der, jeg også.

;o)

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du er så sint for. Koster det virkelig så fryktelig mye å ta hensyn, når du vet at andre plages av røyken?

Gjest Daisy
Skrevet

Svarer ikke på dette, jeg. Siden jeg ikke er en av kjerringene her inne.

Annonse

Skrevet

*flirer* Tror du at du får sove i natt - med så mange egoistiske ikke-røykere rundtomkring?

Skrevet

Jeg tror forresten jeg hadde valgt lever-fyren - det hadde i det minste vært interessant. :)

Men - han røyker vel sikkert, han også.

Skrevet

Så sinna du ble av dette her, da!

Forøvrig vil jeg ikke svare, siden jeg ikke hører til i kjerringgruppa ;)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Kanskje tyskeren også røyker, det har ikke laguna tenkt på :-)

mvh

Skrevet

Så sinna du ble av dette her, da!

Forøvrig vil jeg ikke svare, siden jeg ikke hører til i kjerringgruppa ;)

Er ikke laguna ofte sinna da?

mvh

Skrevet

Er ikke laguna ofte sinna da?

mvh

Jeg har ikke sett laguna sint noen gang jeg.

Skrevet

Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også.

Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg.

Fy malun, hvordan kan du finne på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...