laguna1365380434 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Om du måtte velge en time på bar med en med han dere fyren fra Tyskland som åt leverene til folk, eller med noen som røkte jevnlig, hva hadde dere egentlig valgt? Her inne er det jaggu mange, som for å si det med sør, hadde fått Høybråten selv til å begynne å røyke. Med begge hender faktisk... Det andre jeg lurer på om dere synes det finnes noe i verden som er verre enn røyk..? (bortsett fra røyk rundt BARN da..!! Gid,her må NOEN tenke på barna!!..) Ellers vet jeg jo at dere ikke liker innvandrere heller. Regner med at hvitløkslukt i gardinene eller skinnsofaen stiller som en god nummer to når det kommer til huslige kriser..) Skjønner dere virkelig ikke at de fleste røykere er koselige mennesker som gjerne tar hensyn, men IKKE automatisk om du står utendørs og skrukker nesa på en megetsigende måte. Gjerne når jeg var der først.. Og - nei, det hjelper ikke at dere dytter ungene deres forann dere med allverdens hyklerske unnskyldninger og mener at de stryker med av å se en røyker. Det tror jeg for det første ikke noe på, og for det andre er det feigt å sende uskyldige forann seg i moralske korstog på den måten. For det tredje er dette etter min mening en god måte å skaffe seg en haug med intolerante drittunger på.. At såpass mange her inne våger å påstå at det er røykere flest som oppfører seg egoistisk og mobbete blir meg totalt absurd. Jeg mener seriøst at om en skal kunne omtale og behandle røykere på den måten som det tydeligvis anses som legitimt her inne, må en også kunne omtale og behandle mennesker som er feite, bruker billig parfyme, puler uten kondom osv,osv på samme måte. Og det ønsker man vel tross alt ikke? 0 Siter
Gjest kualalumpur Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er jo in å mobbe røykere for tiden. 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg ville selvfølgelig velge røykeren. Da hadde jeg vært i godt selskap med min egen røyk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også. Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg. 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med røykende hvitløksspisende kannibalistiske innvandrer-barn? Med vennlig hilsen 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg ville selvfølgelig velge røykeren. Da hadde jeg vært i godt selskap med min egen røyk Oops, tenkte ikke over at jeg ikke er kjerring 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med røykende hvitløksspisende kannibalistiske innvandrer-barn? Med vennlig hilsen Bortsett fra kannibaldelen og at det var barn hadde det vært helt greit 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Men helt ærlig, jeg syns det er greit å mobbe røykerne! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Oops, tenkte ikke over at jeg ikke er kjerring Jeg bommet visst litt der, jeg også. ;o) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg skjønner ikke hva du er så sint for. Koster det virkelig så fryktelig mye å ta hensyn, når du vet at andre plages av røyken? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Svarer ikke på dette, jeg. Siden jeg ikke er en av kjerringene her inne. 0 Siter
nanna Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 *flirer* Tror du at du får sove i natt - med så mange egoistiske ikke-røykere rundtomkring? 0 Siter
nanna Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg tror forresten jeg hadde valgt lever-fyren - det hadde i det minste vært interessant. Men - han røyker vel sikkert, han også. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så sinna du ble av dette her, da! Forøvrig vil jeg ikke svare, siden jeg ikke hører til i kjerringgruppa 0 Siter
Flows Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med røykende hvitløksspisende kannibalistiske innvandrer-barn? Med vennlig hilsen Kanskje tyskeren også røyker, det har ikke laguna tenkt på :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så sinna du ble av dette her, da! Forøvrig vil jeg ikke svare, siden jeg ikke hører til i kjerringgruppa Er ikke laguna ofte sinna da? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Er ikke laguna ofte sinna da? mvh Jeg har ikke sett laguna sint noen gang jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også. Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg. Fy malun, hvordan kan du finne på det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.