Flows Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg har ikke sett laguna sint noen gang jeg. :-) Jeg formelig ser henne hamre løs på tastaturet når hun ser nicket mitt, ja nesten så røyken kommer ut av øra på henne :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også. Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg. Jeg snuser ikke men røyker så jeg er sikkert også satans håndtlanger :-) Men så er det det da at selv ikke alle røykere er like :-) Ser jo at Sør og en del andre stigmatiserer hele grupper, ikke røykere, det synes jeg blir feil. mvh 0 Siter
Retz Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg har møtt tusenvis av røykere. Jeg har aldri møtt en kannibal. Svaret gir seg selv. 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Tenker du på kannibalen? Ville definitivt valgt ham. Interessant. Skulle tatt et dybdeintervju på ham. Sitter tross alt ofte sammen med røykere, og har til gode å plages over det. 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg har møtt tusenvis av røykere. Jeg har aldri møtt en kannibal. Svaret gir seg selv. Så nå er du spent på å møte kannibalen... Det spørs om han er villig til å være i samme rom som deg! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så nå er du spent på å møte kannibalen... Det spørs om han er villig til å være i samme rom som deg! ;-) Med vennlig hilsen Du har smakt på Retz? 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du har smakt på Retz? Jepp. Hun er giftig! Med vennlig hilsen 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jepp. Hun er giftig! Med vennlig hilsen Gift? Ok. Så er smaksprøve ikke å anbefale uansett 0 Siter
Retz Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så nå er du spent på å møte kannibalen... Det spørs om han er villig til å være i samme rom som deg! ;-) Med vennlig hilsen Han klarer neppe å motstå jeg lokker ham med min deilige, pandemiske lever, Sør. Og så kan vi røyke. Jeg og kannibalen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg snuser ikke men røyker så jeg er sikkert også satans håndtlanger :-) Men så er det det da at selv ikke alle røykere er like :-) Ser jo at Sør og en del andre stigmatiserer hele grupper, ikke røykere, det synes jeg blir feil. mvh Det er jeg selvsagt enig i. Begge veier. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Fy malun, hvordan kan du finne på det? Jeg er ganske enkelt sprøere enn flatbrød! ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg er ganske enkelt sprøere enn flatbrød! ;o) og ingen dolfanatiker.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Det er jo in å mobbe røykere for tiden. netopp.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Du er nå søt da :-D mvh Javvist er jeg det. Det har ingen noensinne vært i tvil om. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også. Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg. Ingen tvil om at du har solgt sjela di til satan, nei;) 0 Siter
snø Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også. Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg. Æsj!!! Snus er bare det mest vemmelige i jeg vet i hele verden!!! Jeg er ikke spesielt begeistra for røyk,men min bedre halvdel (som ikke røyker, bare av og til når han "nyter alkohol") vet godt at snusing omtrent kvalifiserer til å sove på sofaen i en uke ;o)) I valget mellom en mann som røykte og en som snuste vet jeg definitivt hva jeg hadde valgt... Og det sier litt, for jeg er ikke så veldig begeistra når han røyker heller ;o)) Men kjerring er jeg ikke, altså ) Jeg bare begriper ikke at noen kan være så dumme at de røyker, heheheheheh. Beste hilsen fra 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Jeg har møtt tusenvis av røykere. Jeg har aldri møtt en kannibal. Svaret gir seg selv. Sant nok.. Jeg ville nok også egentlig heller skravlet med kanibalen.. Regner med at han ville hatt noe originalt å melde.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Æsj!!! Snus er bare det mest vemmelige i jeg vet i hele verden!!! Jeg er ikke spesielt begeistra for røyk,men min bedre halvdel (som ikke røyker, bare av og til når han "nyter alkohol") vet godt at snusing omtrent kvalifiserer til å sove på sofaen i en uke ;o)) I valget mellom en mann som røykte og en som snuste vet jeg definitivt hva jeg hadde valgt... Og det sier litt, for jeg er ikke så veldig begeistra når han røyker heller ;o)) Men kjerring er jeg ikke, altså ) Jeg bare begriper ikke at noen kan være så dumme at de røyker, heheheheheh. Beste hilsen fra Så flaks at jeg ikke skal kline med deg, da! ;o) 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg er gift med en innvandrer, elsker både ham og hvitløk, har ikke sympati for kanibaler, men synes allikevel det er ubehagelig å stå inni et busskur sammen med en som røyker. Jeg tror veldig mange synes det er ubehagelig å stå i et busskur sammen med noen som røyker, derfor burde det ikke være nødvenig å måtte si det til røykeren, hun burde forstå det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.