Gå til innhold

FU for kjerrigene her inne av begge kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett laguna sint noen gang jeg.

:-)

Jeg formelig ser henne hamre løs på tastaturet når hun ser nicket mitt, ja nesten så røyken kommer ut av øra på henne :-)

mvh

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

16

• laguna1365380434

9

• nanna

8

• Sør

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også.

Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg.

Jeg snuser ikke men røyker så jeg er sikkert også satans håndtlanger :-)

Men så er det det da at selv ikke alle røykere er like :-)

Ser jo at Sør og en del andre stigmatiserer hele grupper, ikke røykere, det synes jeg blir feil.

mvh

Skrevet

Jeg har møtt tusenvis av røykere. Jeg har aldri møtt en kannibal. Svaret gir seg selv.

Skrevet

Tenker du på kannibalen? Ville definitivt valgt ham. Interessant. Skulle tatt et dybdeintervju på ham.

Sitter tross alt ofte sammen med røykere, og har til gode å plages over det.

Skrevet

Jeg har møtt tusenvis av røykere. Jeg har aldri møtt en kannibal. Svaret gir seg selv.

Så nå er du spent på å møte kannibalen...

Det spørs om han er villig til å være i samme rom som deg! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Du har smakt på Retz?;)

Skrevet

Du har smakt på Retz?;)

Jepp. Hun er giftig!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jepp. Hun er giftig!

Med vennlig hilsen

Gift?

Ok. Så er smaksprøve ikke å anbefale uansett :)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Han klarer neppe å motstå jeg lokker ham med min deilige, pandemiske lever, Sør.

Og så kan vi røyke. Jeg og kannibalen.

Gjest malun
Skrevet

Jeg snuser ikke men røyker så jeg er sikkert også satans håndtlanger :-)

Men så er det det da at selv ikke alle røykere er like :-)

Ser jo at Sør og en del andre stigmatiserer hele grupper, ikke røykere, det synes jeg blir feil.

mvh

Det er jeg selvsagt enig i. Begge veier.

Gjest malun
Skrevet

Fy malun, hvordan kan du finne på det?

Jeg er ganske enkelt sprøere enn flatbrød!

;o)

Skrevet

Jeg er ganske enkelt sprøere enn flatbrød!

;o)

og ingen dolfanatiker....

laguna1365380434
Skrevet

Det er jo in å mobbe røykere for tiden.

netopp..

laguna1365380434
Skrevet

Du er nå søt da :-D

mvh

Javvist er jeg det. Det har ingen noensinne vært i tvil om.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, jeg er ikke-røyker, men røykte før. Nå snuser jeg, så jeg er vel en del av satans håndlangere, jeg også.

Vi har det røykfritt hjemme til daglig, men jeg lar røykende gjester få ta seg en røyk. *gisp* Så gæren er jeg.

Ingen tvil om at du har solgt sjela di til satan, nei;)

Skrevet

Æsj!!! Snus er bare det mest vemmelige i jeg vet i hele verden!!! Jeg er ikke spesielt begeistra for røyk,men min bedre halvdel (som ikke røyker, bare av og til når han "nyter alkohol") vet godt at snusing omtrent kvalifiserer til å sove på sofaen i en uke ;o))

I valget mellom en mann som røykte og en som snuste vet jeg definitivt hva jeg hadde valgt...

Og det sier litt, for jeg er ikke så veldig begeistra når han røyker heller ;o))

Men kjerring er jeg ikke, altså :o) Jeg bare begriper ikke at noen kan være så dumme at de røyker, heheheheheh.

Beste hilsen fra

laguna1365380434
Skrevet

Sant nok.. Jeg ville nok også egentlig heller skravlet med kanibalen..

Regner med at han ville hatt noe originalt å melde..;)

Gjest malun
Skrevet

Æsj!!! Snus er bare det mest vemmelige i jeg vet i hele verden!!! Jeg er ikke spesielt begeistra for røyk,men min bedre halvdel (som ikke røyker, bare av og til når han "nyter alkohol") vet godt at snusing omtrent kvalifiserer til å sove på sofaen i en uke ;o))

I valget mellom en mann som røykte og en som snuste vet jeg definitivt hva jeg hadde valgt...

Og det sier litt, for jeg er ikke så veldig begeistra når han røyker heller ;o))

Men kjerring er jeg ikke, altså :o) Jeg bare begriper ikke at noen kan være så dumme at de røyker, heheheheheh.

Beste hilsen fra

Så flaks at jeg ikke skal kline med deg, da! ;o)

Gjest hos oss
Skrevet

Jeg er gift med en innvandrer, elsker både ham og hvitløk, har ikke sympati for kanibaler, men synes allikevel det er ubehagelig å stå inni et busskur sammen med en som røyker.

Jeg tror veldig mange synes det er ubehagelig å stå i et busskur sammen med noen som røyker, derfor burde det ikke være nødvenig å måtte si det til røykeren, hun burde forstå det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...