Gå til innhold

FU for kjerrigene her inne av begge kjønn.

Anbefalte innlegg

Gjest halina
Skrevet

Det røykere ikke forstår (ja i hvertfall en av tingene) er at røyken forlater sigaretten deres, og svever rundt i lufta. Den samme lufta som alle andre puster inn.

Derfor er ikke røyking en privatsak så lenge det røykes der det finnes og ferdes andre mennesker.

Jeg syns generelt at røykere er hensynsløse og egoistiske. Det er nesten så jeg får lyst til å starte en organisasjon, og produsere jakkemerker og plakater - slagordet skal være "Mobb en røyker".

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

16

• laguna1365380434

9

• nanna

8

• Sør

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg får for din del håpe at dette er en dårlig spøk...

Gjest Sniff
Skrevet

Bare en liten kommentar: Det er ikke utelukkende pga. farene ved passiv røyking jeg reagerer på når det gjelder røyking og barn. Det som kan være enda verre er at de blir påvirket til å se at det er normalt å røyke. At de antageligvis har mindre sperrer enn andre for å begynne å røyke selv i ung alder - før de får tenkt seg godt om. For Laguna - du er vel enig i at det ikke er særlig smart/bra å røyke? Og at du hadde vært lei deg hvis dine barn også påførte seg de samme helserisikoer? (risiki heter det muligens hvis man skal være korrekt?)

Skrevet

Bare en liten kommentar: Det er ikke utelukkende pga. farene ved passiv røyking jeg reagerer på når det gjelder røyking og barn. Det som kan være enda verre er at de blir påvirket til å se at det er normalt å røyke. At de antageligvis har mindre sperrer enn andre for å begynne å røyke selv i ung alder - før de får tenkt seg godt om. For Laguna - du er vel enig i at det ikke er særlig smart/bra å røyke? Og at du hadde vært lei deg hvis dine barn også påførte seg de samme helserisikoer? (risiki heter det muligens hvis man skal være korrekt?)

Tja, nå er det ingen av mine som røyker da. Dog skal det sies at ungene til alle venninnene mine røyker og at mine to store er et unntak

Gjest Sniff
Skrevet

Tja, nå er det ingen av mine som røyker da. Dog skal det sies at ungene til alle venninnene mine røyker og at mine to store er et unntak

Ja, det er jo ingen automatikk i det. Men jeg tror nok at det er større sjanse for at man begynner hvis man er vant med at det røykes, at det hører med til voksenlivet så og si.

Skrevet

Ja, det er jo ingen automatikk i det. Men jeg tror nok at det er større sjanse for at man begynner hvis man er vant med at det røykes, at det hører med til voksenlivet så og si.

Kjenner en HAUG av mennesker som røyker bare fordi "ingen skal få fortelle meg hva jeg skal og skal ikke"

Fleste parten som jeg kjenner røyker hadde foreldre som IKKE røyker eller røykte... Opposisjon i tenårene førte til dette...

Å røyke er et valg, og er du så svak at du ikke klarer å motstå presset, ja da er du så svak da.... jeg begynnte tidli tidli... pga søskenbarnet mitt som er et par år eldre... han fikk meg til å LIKE det... og jeg ville være tøff.... (fjerdeklassing) og andre følgte etter... meg.... men jeg trakk ned, det gjorde ikke de... men de røyker fortsatt...og det gjør jeg og...

Ikke enkelt å ta et så stort valg når du er så liten... men jeg har hverken lungekreft eller annet jeg da... ennå....

Gjest Sniff
Skrevet

Kjenner en HAUG av mennesker som røyker bare fordi "ingen skal få fortelle meg hva jeg skal og skal ikke"

Fleste parten som jeg kjenner røyker hadde foreldre som IKKE røyker eller røykte... Opposisjon i tenårene førte til dette...

Å røyke er et valg, og er du så svak at du ikke klarer å motstå presset, ja da er du så svak da.... jeg begynnte tidli tidli... pga søskenbarnet mitt som er et par år eldre... han fikk meg til å LIKE det... og jeg ville være tøff.... (fjerdeklassing) og andre følgte etter... meg.... men jeg trakk ned, det gjorde ikke de... men de røyker fortsatt...og det gjør jeg og...

Ikke enkelt å ta et så stort valg når du er så liten... men jeg har hverken lungekreft eller annet jeg da... ennå....

Trykket jeg på et ømt sted? Ifølge deg er det da best å røyke,- da begynner barna ikke? I de fleste andre sammenhenger prøver man å være rollemodeller for barna. Og - jeg ville tro at de fleste helst ikke ser at barna deres begynner å røyke? Selv de som forsvarer det til siste tjæredråpe?

Gjest what the...
Skrevet

Virka så gørr her inne ei stund ;o)

Skrevet

Jeg er gift med en innvandrer, elsker både ham og hvitløk, har ikke sympati for kanibaler, men synes allikevel det er ubehagelig å stå inni et busskur sammen med en som røyker.

Jeg tror veldig mange synes det er ubehagelig å stå i et busskur sammen med noen som røyker, derfor burde det ikke være nødvenig å måtte si det til røykeren, hun burde forstå det selv.

Ja, hvordan er det med deg da? Får du folk på besøk når du både er gift med en innvandrer og lukter hvitløk.

laguna1365380434
Skrevet

*flirer* Tror du at du får sove i natt - med så mange egoistiske ikke-røykere rundtomkring?

Ikke brått sikkert..;)

Jeg trenger i hvertfall ingen påskekrim i år, da jeg finner det skummelt nok å lese her.

Her er så mye hykleri og moralisme at det kunne fått mange med meg til å bli søvnløse på stedet..

laguna1365380434
Skrevet

*applauderes* :-)

Takker:-)

Det var hyggelig, da min popularitet her inne rent ellers ser ut til å ligge et sted ganske godt under null nå..;)

laguna1365380434
Skrevet

Det røykere ikke forstår (ja i hvertfall en av tingene) er at røyken forlater sigaretten deres, og svever rundt i lufta. Den samme lufta som alle andre puster inn.

Derfor er ikke røyking en privatsak så lenge det røykes der det finnes og ferdes andre mennesker.

Jeg syns generelt at røykere er hensynsløse og egoistiske. Det er nesten så jeg får lyst til å starte en organisasjon, og produsere jakkemerker og plakater - slagordet skal være "Mobb en røyker".

Du høres ut til å tilhøre midt i smørøyet av den gruppen jeg omtaler som svært usympatiske antirøykere.

De fleste røykere utviser nemlig hensyn, med mindre vi møter noen som er så ufordrtagelige at fristelsen rett og slett blir for mye.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, hvordan er det med deg da? Får du folk på besøk når du både er gift med en innvandrer og lukter hvitløk.

herregud..

Gjest mor i juni
Skrevet

Om jeg ved å sitte en time på bar med kannibalen, slapp unna røykere for evig tid - ja, da skulle jeg hatt det riktig hyggelig den timen :-)

Skrevet

Ikke brått sikkert..;)

Jeg trenger i hvertfall ingen påskekrim i år, da jeg finner det skummelt nok å lese her.

Her er så mye hykleri og moralisme at det kunne fått mange med meg til å bli søvnløse på stedet..

Hykleri - hva mener du? Noen av oss _er_ bare perfekte, ikke sant. :)

Skrevet

herregud..

Er det noe rart at jeg spør når folk er så snevre her inne.

Jeg har vært gift med en utlending sjøl jeg og lukter hvitløk gjør jeg og til tider og ingen har holdt seg borte av den grunn. Men mine venner røyker jo også.

Skrevet

herregud..

Nå må ikke du glemme at du er Dorthes store forsvarer hva røyking og holdninger representerer da :-)

mvh x 3

Gjest mor i juni
Skrevet

Nå må ikke du glemme at du er Dorthes store forsvarer hva røyking og holdninger representerer da :-)

mvh x 3

Diskusjonen med deg har fra min side aldri gått på hvorvidt jeg forsvarer Dorthes valg eller ikke.

Og det vet du godt. ;-)

Skrevet

Diskusjonen med deg har fra min side aldri gått på hvorvidt jeg forsvarer Dorthes valg eller ikke.

Og det vet du godt. ;-)

Å shitt, så du var enig med meg hele tiden, men turte ikke å si det før det kom flere på banen.

Ha en God påske :-)

(Ps. Dorthe liker heller ikke å bli latterliggjort med innlegg som: herregud)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...