Gå til innhold

FU for kjerrigene her inne av begge kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flaks at jeg ikke skal kline med deg, da! ;o)

Ja, fryktelig glad for at jeg slipper det! ;o)

Beste hilsen fra

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

16

• laguna1365380434

9

• nanna

8

• Sør

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest mor i juni
Skrevet

Å shitt, så du var enig med meg hele tiden, men turte ikke å si det før det kom flere på banen.

Ha en God påske :-)

(Ps. Dorthe liker heller ikke å bli latterliggjort med innlegg som: herregud)

mvh

Enig med deg? Ja, du får nå leve i trua. ;-)

God påske!

Skrevet

Er det noe rart at jeg spør når folk er så snevre her inne.

Jeg har vært gift med en utlending sjøl jeg og lukter hvitløk gjør jeg og til tider og ingen har holdt seg borte av den grunn. Men mine venner røyker jo også.

Gapskratter :-)

Den ene fæle drittlukta slår ihel den andre, og enda får du besøk §:-o

Da er det verre med hun ene snerpa på den første røyketråden. Kunne ikke reise til noen hun - tålte ikke gammel røyklukt engang. Ikke turde hun spørre om venner/familie kunne la være når hun kom på besøk heller. Det skulle være en selvfølge.

Utesteder også, og tilstelninger i forbindelse med jobben. Røykfritt - en selvfølge - hun følte jo ubehag.

Attpåtil setter hun seg på røykerommet på en kafe med ei venninne og bærer seg over at hun får røyk i ansiktet. Hva i heite skulle hun inn på det røykerommet å gjøre.

Men til sommeren får hun nok mange ensomme og røykfrie dager alene på en kafe, et eller annet sted. Jeg tipper det er noe annet som kommer til å irritere henne - ja jeg mener det. For sånne folk MÅ bare ha noe å klage over.

PS: Jeg er ikke kjerring ;-)

Skrevet

Da er det verre med hun ene snerpa på den første røyketråden. Kunne ikke reise til noen hun - tålte ikke gammel røyklukt engang. Ikke turde hun spørre om venner/familie kunne la være når hun kom på besøk heller. Det skulle være en selvfølge.

Utesteder også, og tilstelninger i forbindelse med jobben. Røykfritt - en selvfølge - hun følte jo ubehag.

Attpåtil setter hun seg på røykerommet på en kafe med ei venninne og bærer seg over at hun får røyk i ansiktet. Hva i heite skulle hun inn på det røykerommet å gjøre.

Men til sommeren får hun nok mange ensomme og røykfrie dager alene på en kafe, et eller annet sted. Jeg tipper det er noe annet som kommer til å irritere henne - ja jeg mener det. For sånne folk MÅ bare ha noe å klage over.

Jeg vet du ikke er kjerring :o)

Tenk hvor hyggelig jeg er'a som får besøk selv om jeg er et hensynsløst, illeluktende hespetre.

Skrevet

Enig med deg? Ja, du får nå leve i trua. ;-)

God påske!

Snur du meninga di etter mengden? Det virker sånn.

Skrevet

Jeg vet du ikke er kjerring :o)

Tenk hvor hyggelig jeg er'a som får besøk selv om jeg er et hensynsløst, illeluktende hespetre.

Ja du må ha mange skjulte egenskaper :-)

Bare så synd at antipurkene ikke klarer å se det gjennom sin egen fortreffelighet.

Skal vedde på at mange av dem har komplekser som bare pokker for et eller annet.

Gjest Moderator
Skrevet

Å shitt, så du var enig med meg hele tiden, men turte ikke å si det før det kom flere på banen.

Ha en God påske :-)

(Ps. Dorthe liker heller ikke å bli latterliggjort med innlegg som: herregud)

mvh

Vi anser det som lite ønskelig med personfokuserende innlegg. Vennligst avstå fra dette.

Skrevet

Søt er du!!!

Likte spesielt det du skrev her om dagen, om å se en lys levende røyker, hehe.

Nå skal jeg koooose meg med resten av tråden, har forventninger om et durabelig bikkjeslagsmål, hehe. *håpe*

Skrevet

Det røykere ikke forstår (ja i hvertfall en av tingene) er at røyken forlater sigaretten deres, og svever rundt i lufta. Den samme lufta som alle andre puster inn.

Derfor er ikke røyking en privatsak så lenge det røykes der det finnes og ferdes andre mennesker.

Jeg syns generelt at røykere er hensynsløse og egoistiske. Det er nesten så jeg får lyst til å starte en organisasjon, og produsere jakkemerker og plakater - slagordet skal være "Mobb en røyker".

Saklig.

Skrevet

Kanskje tyskeren også røyker, det har ikke laguna tenkt på :-)

mvh

Det har hun ikke tenkt på, nei.

Og de fleste velger nok kannibalen, vil jeg tro. Hvis han ikke røyker, da.

Skrevet

Ja, hvordan er det med deg da? Får du folk på besøk når du både er gift med en innvandrer og lukter hvitløk.

Unnskyld?

Skrevet

Å, det fins mange slags kjerringer.

Skrevet

Takker:-)

Det var hyggelig, da min popularitet her inne rent ellers ser ut til å ligge et sted ganske godt under null nå..;)

Men bryr vi oss om det da laguna?

Er ikke både du og jeg individualister som står for det vi mener - og driter i hva andre mener om oss? :-)

Gjest Moderator
Skrevet

Flere av dine innlegg den senere tiden har vært over grensen.

Hva så med de Flows linket til?

Gjest Moderator
Skrevet

Hva så med de Flows linket til?

Kan ikke se noen grunn til å diskutere Sørs adferd med Flows, eller deg for den saks skyld.

Etter vår oppfatning er det ikke hensiktsmessig å la all annen uønsket atferd på dol passere uten forsøk på korrigering fordi Sør har innlegg som også er kritikkverdige.

Skrevet

Flere av dine innlegg den senere tiden har vært over grensen.

Ja jeg har skjønt det, skal ta meg sammen :-)

Men er det greit å kalle motdebatanter for idiot, tulling, uinteligent, umenneskelig, sosiopat (d.v.s psykopat) o.s.v

Eller er det greit siden det er meg?

Jeg lover jo å ta meg sammen, men synes jo du kan svare meg på det jeg spørr om, ellers synes jeg grensene blir veldig uklare her.

mvh

Skrevet

Kan ikke se noen grunn til å diskutere Sørs adferd med Flows, eller deg for den saks skyld.

Etter vår oppfatning er det ikke hensiktsmessig å la all annen uønsket atferd på dol passere uten forsøk på korrigering fordi Sør har innlegg som også er kritikkverdige.

Men hvorfor snakker du ikke til ham, han bruker jo mye styggere ord/ karakteristikker enn jeg????

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...