Gå til innhold

Er dette normalt eller er noe galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Khaditja
Skrevet

Jeg er sammen med verdens herligste mann og har vært det noen få uker. Han sender meg tekstmeldinger flere ganger om dagen om hvor mye han savner meg osv. Likevel er jeg så utrolig usikker på han. Jeg er så forelsket at det gjør vondt. Han var på besøk noen timer i kveld og så ville han hjem. Jeg spurte om han ikke bare kunne bli, men han ville heller komme igjen i morgen. Her sitter jeg og fabulerer om kjerring og ti unger som venter på han.

Gjest Khaditja
Skrevet

Har du vært med ham hjem noen gang, da?

Nei

Gjest malun
Skrevet

Nei

Hvis han ikke vil ha med deg hjem og det virker som han skjuler deler av livet sitt, så ville jeg vel i første omgang foretatt noen søk på telefon & adresse, for å finne ut om nr. hans er registrert på flere.

Har du møtt noen venner av ham?

Gjest Khaditja
Skrevet

Hvis han ikke vil ha med deg hjem og det virker som han skjuler deler av livet sitt, så ville jeg vel i første omgang foretatt noen søk på telefon & adresse, for å finne ut om nr. hans er registrert på flere.

Har du møtt noen venner av ham?

Nei jeg har ikke møtt noen av hans venner eller han noen av mine. Han har bodd lenge i Norge, men er av en annen opprinnelse. Hans ekskone flyttet får en stund siden vekk fra Norge, og han bor i egen leilighet for øyeblikket bor noen venner eller slektninger sammen med han. Han kom først hjem til meg i helgen, ellers har vi møttes ute. Jeg har sjekket telefonkatalogen og han er registrert der alene på den adressen han oppga. Han virker veldig overbevisende når han snakker om livet sitt, men et eller annet plager han kanskje.

Gjest Kona hans
Skrevet

Nei jeg har ikke møtt noen av hans venner eller han noen av mine. Han har bodd lenge i Norge, men er av en annen opprinnelse. Hans ekskone flyttet får en stund siden vekk fra Norge, og han bor i egen leilighet for øyeblikket bor noen venner eller slektninger sammen med han. Han kom først hjem til meg i helgen, ellers har vi møttes ute. Jeg har sjekket telefonkatalogen og han er registrert der alene på den adressen han oppga. Han virker veldig overbevisende når han snakker om livet sitt, men et eller annet plager han kanskje.

Er ikke nok å sjekke telefonkatalogen.Her er bare mannen min registrert men jeg bor her jeg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...