Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn fra Colombia.(snart 3 år.) Han har hatt problemer med øynene sine om sommeren. Han blir helt rød i øynene. Det virker ikke som om han har vondt og gnir seg ikke i øynene. Fikk allergimedisin, antibiotika og flere turer til legen uten noen effekt før en annen adoptivmor sa at det er solen! Og det er det faktisk. Det er helt tydelig at han blir "solbrent" i øynene!? Jeg vet ikke noe om dette og har aldri lest noe om det. Vet heller ikke om det er farlig. Har likevel blitt veldig nøye på å ha solbriller på han. Nå som påsken er der og kanskje barna er utsatt for sol er det kanskje flere som kan ha nytte av denne erfaringen eller kan fortelle meg noe mer om dette?

God påske allesammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142807-sensitive-%C3%B8yne-colombiabarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...