damedame Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 ...søkelinje på skjermen min. Under andresselinja. Hvordan få den bort? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Heter den noe? (ISearch eller noe slikt?) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 er det google kan den slettes fra "fjern programmer" under Min datamaskin. Er det MySearch så finnes det en rubrikk for "help" i rullegardina ved siden av søkefeltet. Denne dukket plutselig opp hos meg en dag, men har ikke prøvd å fjerne den. 0 Siter
damedame Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Heter den noe? (ISearch eller noe slikt?) MySearch. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 MySearch. Kanskje dette hjelper? http://www.free-web-browsers.com/support/remove-mysearch.shtml 0 Siter
damedame Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 er det google kan den slettes fra "fjern programmer" under Min datamaskin. Er det MySearch så finnes det en rubrikk for "help" i rullegardina ved siden av søkefeltet. Denne dukket plutselig opp hos meg en dag, men har ikke prøvd å fjerne den. Ja, da fikk jeg fjernet den (under "tilføy eller fjern"). Takk for tips. 0 Siter
damedame Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Kanskje dette hjelper? http://www.free-web-browsers.com/support/remove-mysearch.shtml Takk, men jeg fikk den vekk ved å fjerne dr*tten fra "tilføy eller fjern" programmer. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Takk, men jeg fikk den vekk ved å fjerne dr*tten fra "tilføy eller fjern" programmer. (Det var det som var oppskriften på den lenken jeg sendte også ;-) 0 Siter
siljaa Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg har fått opp en irriterende verktøylinje som heter Plus Mode. Får ikke fjernet den ved "fjern/legg til". Noen som har noen andre forslag. Jeg finner den liksom ikke på maskinen 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg har fått opp en irriterende verktøylinje som heter Plus Mode. Får ikke fjernet den ved "fjern/legg til". Noen som har noen andre forslag. Jeg finner den liksom ikke på maskinen Får du opp noen meny om du klikker på linja med høyre museknapp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.