marben Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Dear Graham: A post on September from a person in Ireland who was in direct contact with his soon to be China guide. His guide told him the following: --------------------------------- Thank you sending me this mail. The adoption center is working with the papers sent in last August, and will send to the families very soon. They might send last September matching also, since from May 1 to May 7 it is Labour Day Holiday here in China, everything will be delayed. We will see whether they will send in April or in May. I wish you to have good luck. Please don't get too carried away with this as it MAY NOT happen but I thought it might be helpful to some. Får håpe for de med DTC september at det stemmer, uansett så nærmer det seg :-) Fortsatt god påske fra ei som enda ikke har klart å løsrive seg fra dataen :-) 0 Siter
bao bao Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hei Ser du følger like spent med marben!!! Dette kom nettopp på Juli-sida i USA!!! + at et stort agency har fått beskjed om at tildelingene er sent idag fra Kina!!! Det ser ut til at det kan stemme - håper jeg! Ellers har de på juli-gruppa anmodet om at rykter ikke spres på APC-lista da den er helt åpen. CCAA var visst veldig irritert på alle rykter og telefoner fra agencies i forrige rundeog har sagt at dersom dette skjer igjen vil de kanskje holde tilbake all info i senere runde. Dear folks: Today in the spanish list a friend has get an email from Blas (Bridge of Love Adoption Service http://www.china-blas.org/english/azq/jj.htm) who said..... Dear family, CCAA has just finished the assignment for the July and Aug dossiers. They will send out today. If you need our service please confirm. Thanks. Best wishes, consulting dept. BLAS Best Regards afrom Spain 0 Siter
marben Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Hei Ser du følger like spent med marben!!! Dette kom nettopp på Juli-sida i USA!!! + at et stort agency har fått beskjed om at tildelingene er sent idag fra Kina!!! Det ser ut til at det kan stemme - håper jeg! Ellers har de på juli-gruppa anmodet om at rykter ikke spres på APC-lista da den er helt åpen. CCAA var visst veldig irritert på alle rykter og telefoner fra agencies i forrige rundeog har sagt at dersom dette skjer igjen vil de kanskje holde tilbake all info i senere runde. Dear folks: Today in the spanish list a friend has get an email from Blas (Bridge of Love Adoption Service http://www.china-blas.org/english/azq/jj.htm) who said..... Dear family, CCAA has just finished the assignment for the July and Aug dossiers. They will send out today. If you need our service please confirm. Thanks. Best wishes, consulting dept. BLAS Best Regards afrom Spain oi,oi,oi nå begynner det virkelig å nærme seg :-D I morgen skal vi på hytta og det er bra for nå tror jeg at jeg virkelig trenger en pause fra dataen snart. Gjett om det blir spennende å sjekke nettet når vi kommer tilbake på søndag :-) Håper det har skjedd noe mer da :-) 0 Siter
tsk1365380672 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 oi,oi,oi nå begynner det virkelig å nærme seg :-D I morgen skal vi på hytta og det er bra for nå tror jeg at jeg virkelig trenger en pause fra dataen snart. Gjett om det blir spennende å sjekke nettet når vi kommer tilbake på søndag :-) Håper det har skjedd noe mer da :-) Ja, nå nærmere det seg. Ifølge chaten på yahoo , så ventes tildelingsbrevene på fredag eller mandag. Så da er Norge neste stopp! 0 Siter
Gjest mamma i mai? Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hei! Takk for informasjon. Vi er registert sent i september. Håper det er riktig at de også tar med september denne gangen. Kanskje jeg kan endre mitt nick til "mamma i april"! Uansett - det nærmer seg med raske skritt. GOD PÅSKE ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.