Gjest finner ikke Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hvor kan jeg lete etter personers og firmaers e-postadresser? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Det finnes ingen lister som er på langt nær komplette. For firmaer er det enkleste å sjekke hjemmesidene til det aktuelle firmaet. For personer kan du forsøke å søke på google etter navnet på personen. Men de fleste har ikke adressen sin "offentlig tilgjengelig". Det enkleste er å spørre personen. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Eneste jeg vet er gule sider. Der er det noen enkeltpersoner som har lagt ut sin e-post. Og de bedriftene som har e-post har dem sammen med adressen sin der. Ellers er det kanskje noen kommuner som har egne sider. Der jeg kommer fra, har vi en side som heter iboer på nettet, som er ei side der man kan legge inn hilsninger til folk, og de aller fleste som er derfra har e-post adressen sin der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.