Åsemor Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Ja, men butikkene stenger tidligere enn vanlig. Klokken tre her i byen tror jeg. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Hm... En sier ja og en sier nei... Hvem skal jeg tro på? Noen som vet 110% sikkert? ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hm... En sier ja og en sier nei... Hvem skal jeg tro på? Noen som vet 110% sikkert? ) Hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt i dag for sikkerhets skyld 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt i dag for sikkerhets skyld Tror jeg skal greie meg likevel, men hvis det er åpent på lørdag så skal jeg nok handle litt. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Joda, det _er_ ølsalg i butikkene på lørdag, kors på halsen. Påskeaften er ikke en helligdag. Men butikkene stenger mye tidligere enn vanlig (her stenger de kl 1500) på grunn av ferien. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Joda, det _er_ ølsalg i butikkene på lørdag, kors på halsen. Påskeaften er ikke en helligdag. Men butikkene stenger mye tidligere enn vanlig (her stenger de kl 1500) på grunn av ferien. Ah, takk, malun! ) Da er planen klar for påskehelga! ;o) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Normalt skal det være det.Finnes iallefall ingen lov for at det ikke skal være det.) 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du har i og for seg fått korrekt svar allerede, men her er fasitsvaret: Ølsalget på lørdag stenges kl. 15.00. Min nærbutikk stenger 16, men den siste timen får de altså ikke selge øl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.