Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men butikkene stenger tidligere enn vanlig. Klokken tre her i byen tror jeg.

Skrevet

Hm...

En sier ja og en sier nei... Hvem skal jeg tro på? Noen som vet 110% sikkert? :o)

Skrevet

Hm...

En sier ja og en sier nei... Hvem skal jeg tro på? Noen som vet 110% sikkert? :o)

Hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt i dag for sikkerhets skyld

Skrevet

Hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt i dag for sikkerhets skyld

Tror jeg skal greie meg likevel, men hvis det er åpent på lørdag så skal jeg nok handle litt. ;o)

Gjest malun
Skrevet

Joda, det _er_ ølsalg i butikkene på lørdag, kors på halsen. Påskeaften er ikke en helligdag. Men butikkene stenger mye tidligere enn vanlig (her stenger de kl 1500) på grunn av ferien.

Skrevet

Joda, det _er_ ølsalg i butikkene på lørdag, kors på halsen. Påskeaften er ikke en helligdag. Men butikkene stenger mye tidligere enn vanlig (her stenger de kl 1500) på grunn av ferien.

Ah, takk, malun! :o)

Da er planen klar for påskehelga! ;o)

Gjest what the...
Skrevet

Normalt skal det være det.Finnes iallefall ingen lov for at det ikke skal være det.:o)

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Du har i og for seg fått korrekt svar allerede, men her er fasitsvaret: Ølsalget på lørdag stenges kl. 15.00.

Min nærbutikk stenger 16, men den siste timen får de altså ikke selge øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...