Gjest Justini Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 D er jammen ikke lett å være singel uten lappen nå før påskeferien. Butikken ligger 1 km fra oss og jeg må ta minst tre turer for å få med meg brus, øl, mel, melk, juice og alle de andre tunge tingene som skal hjem til påsken. Sykkelen min er nettopp blitt stjålet og nå ser jeg hvor avhengig jeg var av den. Neste gang må jeg vist bestille taxi for å få unna påskehandelen snarest mulig... 0 Siter
nanna Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva med å få varene kjørt hjem? Sånn rett-hjem-service? 0 Siter
Gjest Justini Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva med å få varene kjørt hjem? Sånn rett-hjem-service? Har ikke det tilbudet her jeg bor. I såfall må jeg få det hjemkjørt fra en annen by og det blir nok litt i det dyreste laget...men takk for forslaget! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Kjedelig sak. Kjøpte 18 øl og 10 halvannenlitere med brus i dag, det ville jeg nok ikke gjort hvis jeg måtte bære det hjem fra butikken sjøl. 0 Siter
naiv Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hvorfor ikke godblunke til en gammel ungkar med bil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.