Gjest mor i juni Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Det har jo vært diverse skrekkhistorier her inne om svigermødre (og -fedre?) fra et varmere sted.. Disse historiene er jo tross alt fryktelig underholdende, i all sin trasighet! >:-) Og nå trenger jeg noe å ergre meg skikkelig over, så har du en slik historie så kom igjen ) 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Kan ikke svare deg der, dessverre, ettersom jeg har verdens beste svigermor...:-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Kan ikke svare deg der, dessverre, ettersom jeg har verdens beste svigermor...:-) Er du sikker på at hun ikke har en guffen tanke bak?;-) (gi henne inn for sikkerhets skyld) 0 Siter
Gjest hvemvethvemsomleserher Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 ...sambo og jeg hadde seriøse gifteplaner. Moren min avhengig av rullestol. Dette førte til en del klabb og babb ift.fest-lokale. Det vi hadde blinket oss ut, og som svigemor var svææært fornøyd med, hadde så dårlig tilrettelegging for handicap at vi droppet det. Jeg ville jo ha med mamma'n min! Midt oppi dette døde mamma - ganske uventet. Dagen etter dødsfallet var vi innom svigemor - som med svært fornøyd mine kunne konstatere at nå kunne vi jo _endelig_ få bestemt dette bryllupet - "Nå som vi slipper å ta hensyn til mora di"....som hun sa... Mulig det var mer ubetenksomt enn ondsinnet, men faen heller...Har i alle fall ikke gitt meg _mer_ respekt for henne... Og vi er fremdeles samboere... 0 Siter
Soria Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 ...sambo og jeg hadde seriøse gifteplaner. Moren min avhengig av rullestol. Dette førte til en del klabb og babb ift.fest-lokale. Det vi hadde blinket oss ut, og som svigemor var svææært fornøyd med, hadde så dårlig tilrettelegging for handicap at vi droppet det. Jeg ville jo ha med mamma'n min! Midt oppi dette døde mamma - ganske uventet. Dagen etter dødsfallet var vi innom svigemor - som med svært fornøyd mine kunne konstatere at nå kunne vi jo _endelig_ få bestemt dette bryllupet - "Nå som vi slipper å ta hensyn til mora di"....som hun sa... Mulig det var mer ubetenksomt enn ondsinnet, men faen heller...Har i alle fall ikke gitt meg _mer_ respekt for henne... Og vi er fremdeles samboere... Kan det bli verre enn dette? 0 Siter
Gjest fortsatt samboer Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Tja, vi hadde tenkt å gifte oss, men svigermor mente at; Nei, det var ingen vits i å gifte seg, for omtrent ingen ekteskap holder livet ut, ifm henne! Jeg svarte at - det er jo frivillig å møte opp, og de som er i mot det, kan jo bare holde seg hjemme...hehe Da vi annonsert at vi skulle ha nr 2, spurte svigerfar, henvendt til min samboer: ja, er du sikker på at den (ungen som var i magen min), er din da? Må tillegge at fyren er en toskete dust. Han må oversses i visse sammenhenger. Dette var bare et par "hyggelige" meldiger fra den kanten 0 Siter
muriel Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Her kommer en kort og fyndig en: Min (eks-) svigermor, som i fjor sommer titulerte meg som "Djevelens verk" (fordi mannen min hadde flyttet fra meg) har nå bedt meg og ungene på påskebesøk på hytta. Blir det ikke påskekrim av dette, så vet ikke jeg. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Her kommer en kort og fyndig en: Min (eks-) svigermor, som i fjor sommer titulerte meg som "Djevelens verk" (fordi mannen min hadde flyttet fra meg) har nå bedt meg og ungene på påskebesøk på hytta. Blir det ikke påskekrim av dette, så vet ikke jeg. -og du drar på besøk? I så fall er du STORHJERTET! 0 Siter
muriel Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 -og du drar på besøk? I så fall er du STORHJERTET! Selvfølgelig drar jeg ikke på besøk. Jeg og ungene skal ha hjemmepåske, og kose oss med å slakte kyllinger i grusomme mørkemannsritualer. ;-) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Selvfølgelig drar jeg ikke på besøk. Jeg og ungene skal ha hjemmepåske, og kose oss med å slakte kyllinger i grusomme mørkemannsritualer. ;-) hehe, det gjør du rett i! 0 Siter
muriel Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 hehe, det gjør du rett i! Jepp. Må jo prøve å svare til forventningene, hehe. 0 Siter
Gjest rhino Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Mja,jeg har en svigermor av den litt røffe sorten. Hun mener bl.a. at ved samlivsbrudd hvor det er barn inne i bildet er det å foretrekke at den ene parten dør,da det skaper så mye unødig stress for alle å opprette gode samværsordninger.Dette er hun ikke redd for å fortelle til mennesker som står mitt oppi skilsmissesituasjon.:-) 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Mja,jeg har en svigermor av den litt røffe sorten. Hun mener bl.a. at ved samlivsbrudd hvor det er barn inne i bildet er det å foretrekke at den ene parten dør,da det skaper så mye unødig stress for alle å opprette gode samværsordninger.Dette er hun ikke redd for å fortelle til mennesker som står mitt oppi skilsmissesituasjon.:-) Skjønner jeg har vært heldig :-) Kan hun være troende til å knerte noen også? mvh 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 ...sambo og jeg hadde seriøse gifteplaner. Moren min avhengig av rullestol. Dette førte til en del klabb og babb ift.fest-lokale. Det vi hadde blinket oss ut, og som svigemor var svææært fornøyd med, hadde så dårlig tilrettelegging for handicap at vi droppet det. Jeg ville jo ha med mamma'n min! Midt oppi dette døde mamma - ganske uventet. Dagen etter dødsfallet var vi innom svigemor - som med svært fornøyd mine kunne konstatere at nå kunne vi jo _endelig_ få bestemt dette bryllupet - "Nå som vi slipper å ta hensyn til mora di"....som hun sa... Mulig det var mer ubetenksomt enn ondsinnet, men faen heller...Har i alle fall ikke gitt meg _mer_ respekt for henne... Og vi er fremdeles samboere... Å fy!! Den var jo ikke morsom en gang.. :-( Den der hadde hun ikke sluppet unna med hvis det var meg.. Vet jo ikke hva du svarte da, men noe slikt fortjener ikke å forbigås i stillhet... Hjerterått..! 0 Siter
Anki Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Mja,jeg har en svigermor av den litt røffe sorten. Hun mener bl.a. at ved samlivsbrudd hvor det er barn inne i bildet er det å foretrekke at den ene parten dør,da det skaper så mye unødig stress for alle å opprette gode samværsordninger.Dette er hun ikke redd for å fortelle til mennesker som står mitt oppi skilsmissesituasjon.:-) *lol* Og det tør hun å si høyt? På den annen side, det beste som har skjedd meg var vel at faren til sønnen min døde ... men det var jo en annen sak enn bare samlivsbrudd også da... 0 Siter
Anki Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 ...sambo og jeg hadde seriøse gifteplaner. Moren min avhengig av rullestol. Dette førte til en del klabb og babb ift.fest-lokale. Det vi hadde blinket oss ut, og som svigemor var svææært fornøyd med, hadde så dårlig tilrettelegging for handicap at vi droppet det. Jeg ville jo ha med mamma'n min! Midt oppi dette døde mamma - ganske uventet. Dagen etter dødsfallet var vi innom svigemor - som med svært fornøyd mine kunne konstatere at nå kunne vi jo _endelig_ få bestemt dette bryllupet - "Nå som vi slipper å ta hensyn til mora di"....som hun sa... Mulig det var mer ubetenksomt enn ondsinnet, men faen heller...Har i alle fall ikke gitt meg _mer_ respekt for henne... Og vi er fremdeles samboere... Fy faen!! Det er vel den verste kommentaren jeg har hørt noensinne! Har hun aldri bedt om unnskylding for en så slem kommentar heller? 0 Siter
Gjest rhino Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Skjønner jeg har vært heldig :-) Kan hun være troende til å knerte noen også? mvh hehe, tror ikke det,*kikker meg nervøst over skulderen* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 ...sambo og jeg hadde seriøse gifteplaner. Moren min avhengig av rullestol. Dette førte til en del klabb og babb ift.fest-lokale. Det vi hadde blinket oss ut, og som svigemor var svææært fornøyd med, hadde så dårlig tilrettelegging for handicap at vi droppet det. Jeg ville jo ha med mamma'n min! Midt oppi dette døde mamma - ganske uventet. Dagen etter dødsfallet var vi innom svigemor - som med svært fornøyd mine kunne konstatere at nå kunne vi jo _endelig_ få bestemt dette bryllupet - "Nå som vi slipper å ta hensyn til mora di"....som hun sa... Mulig det var mer ubetenksomt enn ondsinnet, men faen heller...Har i alle fall ikke gitt meg _mer_ respekt for henne... Og vi er fremdeles samboere... Det er faen meg rett og slett sjukt. *grøsser* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Selvfølgelig drar jeg ikke på besøk. Jeg og ungene skal ha hjemmepåske, og kose oss med å slakte kyllinger i grusomme mørkemannsritualer. ;-) *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.