Gjest bare dum.. Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 ...og har vært det kjempelenge. Går da i det minste ut fra at han vet hvem jeg er, men jeg tør ikke ta kontakt! Hvis han i det hele tatt klarer å plassere meg, blir det nok i dusting-båsen iom at jeg har ei venninne som var så snill å gjøre seg ærend til ham på jobb og brette ut hele livet mitt, med sykdom, skilsmisse, tøff tid og det hele. Jeg vil (nesten) dø!! Takk for oppmerksomheten. Urk! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (Jeg er litt uggen i dag) men kan godt kurse deg, men da må du ta kontakt;-) 0 Siter
Gjest bare dum.. Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (Jeg er litt uggen i dag) men kan godt kurse deg, men da må du ta kontakt;-) Niks. Rødvin og DOL er ingen heldig kombinasjon. (flau) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Niks. Rødvin og DOL er ingen heldig kombinasjon. (flau) Jeg ble ordentlig "svimmel" i går, men greide meg bra;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.