Gå til innhold

Systemegenskaper / Eksterne

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min nye PC - med WinXP - finner jeg under ovenstående:

"Velg hvordan denne datamaskinen kan brukes fra en annen plasserinng.

Førstehjelp:

Tillat at invitasjoner om førstehjelp sendes fra denne maskinen."

(Det er haket av for dette.)

Videre:

"Innstillinger for førstehjelp:

Tillat at denne maskinen fjernstyres."

(Det er haket av for dette også).

Det er videre agitt 30 dager under

"Intensjoner: Angi det lengste tidsrommet invitasjonen kan forebli åpen".

Dette synes jeg virker litt skummelt. Jeg håper imidlertid det ikke betyr at uvedkommende kan kan se, eller enda verre, betjene min PC?

Skrevet

De kan ikke uten videre komme seg inn på din PC uten din tillatelse. Men om du vil føle deg tryggere kan du bare ta bort hakene ved disse sakene. Om du skulle få bruk for dette en dag kan du jo bare skru det på igjen. Det er de færreste som bruker denne funksjonaliteten.

Skrevet

De kan ikke uten videre komme seg inn på din PC uten din tillatelse. Men om du vil føle deg tryggere kan du bare ta bort hakene ved disse sakene. Om du skulle få bruk for dette en dag kan du jo bare skru det på igjen. Det er de færreste som bruker denne funksjonaliteten.

Jeg tenkte vel at det måtte være sånn, det ville jo vært for ille om PC-er ble levert med åpen adgang for hvermansen. Men for sikkerhets skyld....

Takk skal du ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...