Gå til innhold

ikke lyd i høytalerne

Anbefalte innlegg

Gjest buddy
Skrevet

Jeg har ny pc, men får ikke lyd i høytalerne. Enheten er aktivert og ledningen står i der den skal bak i pc-en. Hva kan jeg ha glemt sjekke?

Fortsetter under...

Skrevet

Sjekk at ikke volumkontrollen i Windows er skrudd helt ned eller satt på mute. Sjekk at ikke volumkontrollen på selve høyttalerne er skrudd helt ned. Sjekk en gang til at pluggen er koblet i riktig utgang (som regel den som er merket med hodetelefoner/grønn fargekode)

Skrevet

Sjekk at ikke volumkontrollen i Windows er skrudd helt ned eller satt på mute. Sjekk at ikke volumkontrollen på selve høyttalerne er skrudd helt ned. Sjekk en gang til at pluggen er koblet i riktig utgang (som regel den som er merket med hodetelefoner/grønn fargekode)

En ting til: Hvis du prøver å spille fra CD, prøv også å spille lyd fra en fil som ligger på harddisken.

Gjest buddy
Skrevet

En ting til: Hvis du prøver å spille fra CD, prøv også å spille lyd fra en fil som ligger på harddisken.

Prøvd alt det, fungerer fremdeles ikke.

Skrevet

Prøvd alt det, fungerer fremdeles ikke.

Sjekk høyttalerne fra et stereoanlegg for å sjekke at de funker.

Gjest buddy
Skrevet

Jeg fant ut av det. Jeg måtte sette i stømstøpselet som fulgte med for å få strøm til det. Må man ha det? Finnes det andre måter man kan få støm til høytalerne? Blir så mange ledninger overalt.

Annonse

Skrevet

Jeg fant ut av det. Jeg måtte sette i stømstøpselet som fulgte med for å få strøm til det. Må man ha det? Finnes det andre måter man kan få støm til høytalerne? Blir så mange ledninger overalt.

Nei, strøm må man ha :) Høyttalerne kan ikke hente strøm gjennom audioledningen.

Gjest buddy
Skrevet

Nei, strøm må man ha :) Høyttalerne kan ikke hente strøm gjennom audioledningen.

Greit. Må man så må man.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...