Gjest epletre Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hvordan kan jeg skifte personlige opplysninger paa hotmailen min? Tenker da paa navn og liknende. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Oi fikk det til:0) Hjelper aa lete litt selv;0) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Oi fikk det til:0) Hjelper aa lete litt selv;0) Hvor fant du det? Tenkte jeg skulle hjelpe deg, men finner det ikke. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hvor fant du det? Tenkte jeg skulle hjelpe deg, men finner det ikke. Gikk inn paa "Alternativer" i hoyre hjorne, sa valgte jeg "Privat" til venstre paa sida som kommer opp:0) Ikke saa vanskelig egentlig! 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Gikk inn paa "Alternativer" i hoyre hjorne, sa valgte jeg "Privat" til venstre paa sida som kommer opp:0) Ikke saa vanskelig egentlig! Nei, ikke vanskelig i det hele tatt, om man kikker litt oppe til høyre. Men det gjorde selvfølgelig ikke jeg ) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Nei, ikke vanskelig i det hele tatt, om man kikker litt oppe til høyre. Men det gjorde selvfølgelig ikke jeg ) Var saa mye enklere med den gamle versjonen, naar alt sto med store bokstaver, klart og tydelig!:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.