Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Denne idioten som jeg møtte og syntes var så herlig for en stund siden gjør meg gal. Han var hjemme hos meg søndag og tirsdag og alt var fryd og gammen unntatt at han måtte absoulutt hjem tirsdagkveld selvom jeg spurte han om ikke han kunne bli. I går skulle han møte venner og jeg var også opptatt. Jeg sendte en godnattmelding i går kveld og fikk tilbake hvor mye han savnet meg. I dag får jeg melding utpå dagen om jeg er alene, jeg svarte nei barna er kommet men at vi kunne evt. møtes å gå en tur eller finne på noe. Nå fem timer senere har jeg ikke fått svar, mobilen stirrer illsint på meg og jeg på den. Jeg er så sinna at jeg sprekker snart, ikke kan han svare engang, ikke inviterer han meg hjem til seg selv, og ikke forklarer han problemet. Mannfolk..grrrrrrrr......... 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Det høres ut som om du lager en slitsom tilværelse for deg selv. Har du forsøkt noe så enkelt som å ringe ham? Med vennlig hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Og vi lurer på hvorfor menn syns vi er vanskelige? 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Og vi lurer på hvorfor menn syns vi er vanskelige? Jeg synes ikke kvinner generelt er vanskelige, men noen er det! ;-) Noen menn er det også. For å konludere: noen mennesker er vanskelige. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Det høres ut som om du lager en slitsom tilværelse for deg selv. Har du forsøkt noe så enkelt som å ringe ham? Med vennlig hilsen Det er ikke SÅ ENKELT, har ikke du vært i startfasen på et forhold eller? 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Og vi lurer på hvorfor menn syns vi er vanskelige? Ja akkurat!!!!!! 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Det er ikke SÅ ENKELT, har ikke du vært i startfasen på et forhold eller? Hei Khaditja, Det er ikke vanskeligere enn det man gjør det til. Hvis du blir sint fordi han ikke svarer på en SMS, så er du ikke i start-fasen, men i slutt-fasen på forholdet. Uansett - folk startet faktisk forhold FØR man kunne sende SMS til hverandre - da hendte det at man ringte til hverandre, banket på døren eller til og med skrev et brev. Jeg foreslår du roer deg ned, og så kan du ringe ham og høre om dere skal gjøre noe i kveld. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei Khaditja, Det er ikke vanskeligere enn det man gjør det til. Hvis du blir sint fordi han ikke svarer på en SMS, så er du ikke i start-fasen, men i slutt-fasen på forholdet. Uansett - folk startet faktisk forhold FØR man kunne sende SMS til hverandre - da hendte det at man ringte til hverandre, banket på døren eller til og med skrev et brev. Jeg foreslår du roer deg ned, og så kan du ringe ham og høre om dere skal gjøre noe i kveld. Med vennlig hilsen Jeg har fått SMS og han er delvis tilgitt. Han har vært ute å fikse bilen uten mobilen, men fortsatt inviterer han meg ikke hjem........ Han er sliten, men savner meg. Jeg er forvirret og tror at han vil holde forholdet hemmelig på et eller annet vis. Han har bodd hele sitt voksenliv i Norge, men hvis han ikke har kuttet navlestrengen til sin mor langt vekk hva da........ Eller hvis han ikke er sikker på om han skal skilles selvom han er separert hva da.......... Nei mannfolk er og blir vanskelige vesener. 0 Siter
Scholar Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei! Likevel ble du interessert i ham. Var det utseendet? For personligheten hans var det vel ikke... Vennlig hilsen 0 Siter
Scholar Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei Khaditja, Det er ikke vanskeligere enn det man gjør det til. Hvis du blir sint fordi han ikke svarer på en SMS, så er du ikke i start-fasen, men i slutt-fasen på forholdet. Uansett - folk startet faktisk forhold FØR man kunne sende SMS til hverandre - da hendte det at man ringte til hverandre, banket på døren eller til og med skrev et brev. Jeg foreslår du roer deg ned, og så kan du ringe ham og høre om dere skal gjøre noe i kveld. Med vennlig hilsen Et godt råd. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Og vi lurer på hvorfor menn syns vi er vanskelige? Nok en god grunn til aa vaere homse....;-) 0 Siter
Scholar Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har fått SMS og han er delvis tilgitt. Han har vært ute å fikse bilen uten mobilen, men fortsatt inviterer han meg ikke hjem........ Han er sliten, men savner meg. Jeg er forvirret og tror at han vil holde forholdet hemmelig på et eller annet vis. Han har bodd hele sitt voksenliv i Norge, men hvis han ikke har kuttet navlestrengen til sin mor langt vekk hva da........ Eller hvis han ikke er sikker på om han skal skilles selvom han er separert hva da.......... Nei mannfolk er og blir vanskelige vesener. Hei! Det virker på meg som du egentlig forakter menn. Iallfall inntar du et sexistisk ståsted. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei! Likevel ble du interessert i ham. Var det utseendet? For personligheten hans var det vel ikke... Vennlig hilsen Det er personligheten hans, øynene hans, smilet, humoren, latteren osv. 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei! Det virker på meg som du egentlig forakter menn. Iallfall inntar du et sexistisk ståsted. Vennlig hilsen Jeg vet ikke hva sexistisk ståsted er, men jeg vet hva det er å være vanvittig forelsket i en mann. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har fått SMS og han er delvis tilgitt. Han har vært ute å fikse bilen uten mobilen, men fortsatt inviterer han meg ikke hjem........ Han er sliten, men savner meg. Jeg er forvirret og tror at han vil holde forholdet hemmelig på et eller annet vis. Han har bodd hele sitt voksenliv i Norge, men hvis han ikke har kuttet navlestrengen til sin mor langt vekk hva da........ Eller hvis han ikke er sikker på om han skal skilles selvom han er separert hva da.......... Nei mannfolk er og blir vanskelige vesener. Altså, hvis du er norsk og han er ikke og du har flere unger, har du grunn til å mistenke at han vil holde forholdet hemmelig. Sorry, men det er det jeg tror. 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Altså, hvis du er norsk og han er ikke og du har flere unger, har du grunn til å mistenke at han vil holde forholdet hemmelig. Sorry, men det er det jeg tror. Jeg har grunn til å tro han vil holde forholdet hemmelig ja. Jeg er norsk, ikke han. Jeg har unger, ikke han. Jeg er skilt, han er separert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har grunn til å tro han vil holde forholdet hemmelig ja. Jeg er norsk, ikke han. Jeg har unger, ikke han. Jeg er skilt, han er separert. Høres ut som en dårlig ide å fortsette et forhold med ham. Men jeg er ikke den rette til å gi råd, når jeg blir forelsket, glemmer jeg all fornuft og gjør alt gærnt ) 0 Siter
Gjest Khaditja Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Høres ut som en dårlig ide å fortsette et forhold med ham. Men jeg er ikke den rette til å gi råd, når jeg blir forelsket, glemmer jeg all fornuft og gjør alt gærnt ) Jeg er forelsket. Han er drømmemannen for meg, men noe skurrer likevel. Hva er det? 0 Siter
pirko Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Kanskje han har flere og du ikke er den mest prioriterte?...men jeg synes jo du generaliserer litt mye da 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg er forelsket. Han er drømmemannen for meg, men noe skurrer likevel. Hva er det? Det er fornuften din som gjør at det skurrer. Forelskelsen kan du ikke styre. Prøv å tenk fornuftig, jeg vet det ikke er lett, men prøv å legg forelskelsen til siden for en liten stund og bruk hue ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.