Gå til innhold

Har noen prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe meg et sånn elektromagnetisk apparat, med sånne elektroder som festes over hele kroppen. Det vil vel øke muskelvolumet eller fastne musklene.

Jeg har sett meg ut et apparat til rundt 2000 kr, med en adapter på 12 V.

Har noen erfaring med sånt?

Skrevet

Nei, dette bør du ikke bruke penger på. Jeg drev med kroppsbygging i årevis, og hvis det hadde vært noe slikt som virket, så hadde det vært kjent i kroppsbyggermiljøet. I tillegg til at det ikke gir noen muskeleffekt, så er det noen som har skrevet (på dette forumet??) at de har opplevd å få "brannsår" der elektrodene festes.

Det finnes neppe noen "shortcuts" til form og fasong. Bare god, gammeldags trening hjelper.

Skrevet

Alt man får kjøpt på tv-shop er bøg. Bruk heller penger på treningssenter.

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Kjøp deg heller noen vekter for de pengene: http://www.mobech.no/

Den saken er grei. Jeg kjøper ikke det apparatet. Glad jeg satte inn dette innlegget.

Men den linken får jeg ikke åpnet...

Jeg tar 20 situps hver kveld, har også noen vekter på 2x5 kilo som jeg trener med. Tar ellers øvelser for lår.

Jeg har fått et irriterende tillegg rundt magen, slik at trusa ruller seg nedover. Hater det og vil ha det vekk. Flere gode råd til mageøvelser?

Tusen takk!

Skrevet

Den saken er grei. Jeg kjøper ikke det apparatet. Glad jeg satte inn dette innlegget.

Jeg tar 20 situps hver kveld, har også noen vekter på 2x5 kilo som jeg trener med. Tar ellers øvelser for lår.

Jeg har fått et irriterende tillegg rundt magen, slik at trusa ruller seg nedover. Hater det og vil ha det vekk. Flere gode råd til mageøvelser?

Tusen takk!

Trener du annet enn magen?

Raske sparserturer på tilsammen 3 timer i uka kombinert med normal sunn kost vil effektivt fjerne det du har rundt magen, tenker jeg.

Fortsatt at du er slank av natur. Er du ikke det, kan du være preprogrammert til å ha litt rundt magen. Og du, det er ofte penere med en myk mage enn en som er helt fast og skrapa (synes jeg, og mange menn også).

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Trener du annet enn magen?

Raske sparserturer på tilsammen 3 timer i uka kombinert med normal sunn kost vil effektivt fjerne det du har rundt magen, tenker jeg.

Fortsatt at du er slank av natur. Er du ikke det, kan du være preprogrammert til å ha litt rundt magen. Og du, det er ofte penere med en myk mage enn en som er helt fast og skrapa (synes jeg, og mange menn også).

Jeg har veldig spe kroppsbygning og alt dette ekstra jeg får legger seg på magen. En myk mage er jo pent, men etter 4 barnefødsler er den pudding-og hengeaktig.

Jeg er 38, 161 høy, og veier 57 kilo. Da jeg veidde 52 kilo passet det til min benbygning, og jeg så ikke mager ut.

Jeg er ei lita jente :)

Gjest ikke bare styrke
Skrevet

Tusen takk!

Altså..det tillegget du nevner er sannsynligvis fett. Da må det andre midler till enn bare styrketrening. Nemlig kardio..fettforbrenning.

Ta en runde (hver morgen helst) med jogging eller sykling...eller gå tur minst en times tid. Svett godt ut. Da er du på god vei.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tusen takk!

Prøv igjen: http://www.mobech.no/

Skal vi prate trening får du heller maile meg:

[email protected]

Skrevet

Jeg har veldig spe kroppsbygning og alt dette ekstra jeg får legger seg på magen. En myk mage er jo pent, men etter 4 barnefødsler er den pudding-og hengeaktig.

Jeg er 38, 161 høy, og veier 57 kilo. Da jeg veidde 52 kilo passet det til min benbygning, og jeg så ikke mager ut.

Jeg er ei lita jente :)

Hmm, ja...

Vanskelig å gi et svar på dette. Men, jeg kan jo si hva jeg ville gjort: Sørget for barnepass og tatt meg en uke i den norske fjellheimen, med ryggsekk på ryggen. Jeg mister totalt matlysten av fysisk aktivitet og de fem kiloene ville forsvunnet som dugg for solen.

Så, tilbake i sivilisasjonen hadde jeg spist normalt (husk variert og sunt) og ellers opprettholdt aktivitetsnivået. Jeg vet at dette hadde fungert for meg, men om det gjør det for deg aner jeg ikke.

Vennlig hilsen

Gjest Leel@
Skrevet

Hmm..... ikke mange positive svar du har fått her nei! Vel da får mitt bli det første da :)

Jeg har et slikt apparat, og det fungerer utmerket for meg. Et slikt apparat vil ikke fungere for dem som vil bli store og spekket av muskler, men for meg som bare vil bli litt fastere og hardere er det topp. Et slikt apparat kan nemlig bare stramme til en viss grad. Vil du bli stor, må du nok trene vekter i tillegg, eller i stedet.

Hvor fant du et slikt apparat til 2000 kr? TvShop? Ikke stol på TvShop.... Det apparatet jeg har kjøpte jeg i år 2000, og kostet mellom 7000-8000. Det er svindyrt, men likevel ikke dyrere enn to år på SATS anyway. Så med et slik apparat, en joggetur 2 ganger i uken og litt ryggøvelser holder jeg meg i ganske så grei form, -syntes jeg selv da ;)

Skrevet

Du får apparater som hjelper men de er kjempedyre og gjør vondt fordi du må ha sterk strøm på. Jeg er ikke pyse altså men jeg lå en meter over benken da de satte på strømmen og skrek.

Skrevet

Alt man får kjøpt på tv-shop er bøg. Bruk heller penger på treningssenter.

"Alt man får kjøpt på tv-shop er bøg"

Bøg? Får man kjøpt homser også på TV-shop nå?

"........................"

Gjest Rusle
Skrevet

Hvis du kan bruke bein og armer, så er vanlig trening det beste. Oppå det hele har du spart en masse penger.

Skrevet

"Alt man får kjøpt på tv-shop er bøg"

Bøg? Får man kjøpt homser også på TV-shop nå?

"........................"

Jeg vet ikke hva bøg betyr, og jeg vet ikke hvorfor jeg skrev dette.

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Altså..det tillegget du nevner er sannsynligvis fett. Da må det andre midler till enn bare styrketrening. Nemlig kardio..fettforbrenning.

Ta en runde (hver morgen helst) med jogging eller sykling...eller gå tur minst en times tid. Svett godt ut. Da er du på god vei.

Hva er kardio?

MÅ jeg jogge? Jeg gjorde det i høst, 3 km hver dag, men fikk så vondt i leggene.

Jeg spaserer (rask gange) 5-6 km hver dag, er ikke det bra da?

Mitt mål er bare å få bort disse 5 kiloene, og beholde vekten etterpå.

Jeg var en tosk da jeg slanket meg feil, har sikkert mistet masse muskelmasse og sitter her med lav forbrenning nå på grunn av dette. Lett å tenke idiotiske løsninger når man veier 20 kilo for mye.

Det jeg må gjøre nå er å spise hensiktsmessig og øke muskelmassen til normalt nivå. Har ingen intensjon om å bygge opp en haug med store muskler, bare å ha en pen og sunn kropp.

Altfor mange år gikk med til overvekt, slapp, deprimert og tung i kroppen.

Nå har jeg et slankt og pent ansikt, ingen dobbelthake, og slanke bein.

Men det er nå den hersens magen da grrrr...

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Hmm..... ikke mange positive svar du har fått her nei! Vel da får mitt bli det første da :)

Jeg har et slikt apparat, og det fungerer utmerket for meg. Et slikt apparat vil ikke fungere for dem som vil bli store og spekket av muskler, men for meg som bare vil bli litt fastere og hardere er det topp. Et slikt apparat kan nemlig bare stramme til en viss grad. Vil du bli stor, må du nok trene vekter i tillegg, eller i stedet.

Hvor fant du et slikt apparat til 2000 kr? TvShop? Ikke stol på TvShop.... Det apparatet jeg har kjøpte jeg i år 2000, og kostet mellom 7000-8000. Det er svindyrt, men likevel ikke dyrere enn to år på SATS anyway. Så med et slik apparat, en joggetur 2 ganger i uken og litt ryggøvelser holder jeg meg i ganske så grei form, -syntes jeg selv da ;)

Dette apparatet fant jeg i Ellos, sikkert ikke mye å stole på.

Jeg har forsøkt Bailine tidligere, syns ikke det var smertefullt.

Tenkte kanskje dette kunne hjulpet meg å få fastere mage, slutter selvfølgelig ikke med spaserturene mine av den grunn.

Nei, jeg slår dette fra meg. 2000 kroner er mye penger, dessuten er ikke Ellos SÅ bra på alt mulig...

Kanskje det hadde blitt katta i sekken...?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg vet ikke hva bøg betyr, og jeg vet ikke hvorfor jeg skrev dette.

betyr homse, ja. På svensk, altså. *hi-hi* :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Hva er kardio?

MÅ jeg jogge? Jeg gjorde det i høst, 3 km hver dag, men fikk så vondt i leggene.

Jeg spaserer (rask gange) 5-6 km hver dag, er ikke det bra da?

Mitt mål er bare å få bort disse 5 kiloene, og beholde vekten etterpå.

Jeg var en tosk da jeg slanket meg feil, har sikkert mistet masse muskelmasse og sitter her med lav forbrenning nå på grunn av dette. Lett å tenke idiotiske løsninger når man veier 20 kilo for mye.

Det jeg må gjøre nå er å spise hensiktsmessig og øke muskelmassen til normalt nivå. Har ingen intensjon om å bygge opp en haug med store muskler, bare å ha en pen og sunn kropp.

Altfor mange år gikk med til overvekt, slapp, deprimert og tung i kroppen.

Nå har jeg et slankt og pent ansikt, ingen dobbelthake, og slanke bein.

Men det er nå den hersens magen da grrrr...

Kardio = kardiovaskulær trening. (kondisjonstrening).

Gjest Leel@
Skrevet

Dette apparatet fant jeg i Ellos, sikkert ikke mye å stole på.

Jeg har forsøkt Bailine tidligere, syns ikke det var smertefullt.

Tenkte kanskje dette kunne hjulpet meg å få fastere mage, slutter selvfølgelig ikke med spaserturene mine av den grunn.

Nei, jeg slår dette fra meg. 2000 kroner er mye penger, dessuten er ikke Ellos SÅ bra på alt mulig...

Kanskje det hadde blitt katta i sekken...?

Er redd for at det kunne blitt en bommert. Kjedelig med 2000,- kr rett i do. Den billigste og sikreste måten er nok sit-ups og spaserturer. Jeg må jo innrømme at det hjelper en del på selvfølelsen etter en treningsøkt da! Er ikke det samme som å ligge 1time i sengen, og "trene".

:)

Ha en fortsatt god påske!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...