Gå til innhold

Har noen prøvd dette?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Nei, dette bør du ikke bruke penger på. Jeg drev med kroppsbygging i årevis, og hvis det hadde vært noe slikt som virket, så hadde det vært kjent i kroppsbyggermiljøet. I tillegg til at det ikke gir noen muskeleffekt, så er det noen som har skrevet (på dette forumet??) at de har opplevd å få "brannsår" der elektrodene festes.

Det finnes neppe noen "shortcuts" til form og fasong. Bare god, gammeldags trening hjelper.

Det er jo en del styrkeløftere og andre som bruker et lignende prinsipp, men der bruker de sterkere strøm og fester bena i stropper for å få motstand. Alt overvåkes selvfølgelig av en lege.

Men akkurat dette her har vel ikke mer virkning enn å spenne musklene og slappe av selv.

Gjest Wild-cat
Skrevet

Dette apparatet fant jeg i Ellos, sikkert ikke mye å stole på.

Jeg har forsøkt Bailine tidligere, syns ikke det var smertefullt.

Tenkte kanskje dette kunne hjulpet meg å få fastere mage, slutter selvfølgelig ikke med spaserturene mine av den grunn.

Nei, jeg slår dette fra meg. 2000 kroner er mye penger, dessuten er ikke Ellos SÅ bra på alt mulig...

Kanskje det hadde blitt katta i sekken...?

Har selv det apparatet fra Ellos, og anbefaler det. Det er ikke så dårlig kvalitet som mange av klærne de selger.

Men kjøp med deg en eksrta boks med gele, derfra, for den blir ganske fort tom den 50 ml som følger med maskinen.

Det eneste jeg syns var kjedelig var å feste de stroppene og platene.

Jeg er litt tjukk og feit, så når jeg bøyde meg fremover, så snudde alltid strikken og platene seg. Hehe.

Gjest fast_i_fisken
Skrevet

Har selv det apparatet fra Ellos, og anbefaler det. Det er ikke så dårlig kvalitet som mange av klærne de selger.

Men kjøp med deg en eksrta boks med gele, derfra, for den blir ganske fort tom den 50 ml som følger med maskinen.

Det eneste jeg syns var kjedelig var å feste de stroppene og platene.

Jeg er litt tjukk og feit, så når jeg bøyde meg fremover, så snudde alltid strikken og platene seg. Hehe.

Heiii:-) Så du har apparatet?? Virker det? Blir du fastere? Får du brennmerker på huden av det? Jeg kjøper det hvis det funker og jeg får noe ut av det og ikke blir brent. Hvis det ikke gir resultat er det penger bortkastet.

Hvor lenge har du hatt det? Hvor ofte bruker du det? Hvor lang tid tar det før du så resultater?

Kjempespent!! Jeg har en slapp mage, dels p.g.a. 4 barnefødsler, og dels fordi jeg var oppe i 85 kilo (veier nå 57). Tror neppe magen kan trenes fast, den ser helt håpløs ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...