Gå til innhold

kinarykter-igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det byrået som heter AFTH har en annen måte å registrere sine innsendte søknader på, sånn at det alltid ser ut som de ligger en måned foran alle andre. De sender sine siste halvdel av en måned, og så registerer dem på måneden etter av en eller annen grunn. Så jeg tror ikke noen av de andre byråene har fått september-tildelinger. Det har iallefall ikke blitt postet en eneste på APC.

Håper de får dem ut før mai-ferien sin!!! Helst med en gang da. Hehe..

Fortsatt god påske fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142980-kinarykter-igjen/#findComment-902275
Del på andre sider

Gjest snart4

Hei!

Det byrået som heter AFTH har en annen måte å registrere sine innsendte søknader på, sånn at det alltid ser ut som de ligger en måned foran alle andre. De sender sine siste halvdel av en måned, og så registerer dem på måneden etter av en eller annen grunn. Så jeg tror ikke noen av de andre byråene har fått september-tildelinger. Det har iallefall ikke blitt postet en eneste på APC.

Håper de får dem ut før mai-ferien sin!!! Helst med en gang da. Hehe..

Fortsatt god påske fra

Takk for tilbakemelding og oppklaring. Det var egentlig like greit...Jeg er veldig fornøyd med å vente til juni på tildeling (LID oktober). Er ikke helt mentalt forberedt på tildeling så snart. I og med at vi har ei jente på 2 år og 10 måneder fra før, er vi ikke så stresset på tiden. Vi har egentlig ganske mye å stå i med :-) Men vi begynner å glede oss!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142980-kinarykter-igjen/#findComment-902304
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...