Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Noen som har noen tips? Jeg har fryktelig vondt i hodet, og musklene i nakken er helt stive. Har hatt vondt i ca 3uker. Fikk 0,5t massage, men det hjalp ikke særlig (kan ikke si massøren var så altfor flink heller da....). Tips, noen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Min fysioterapeut sier at den beste øvelsen for nakker er den der du presser haken ned på brystet for deretter å slappe av. Det hjelper faktisk. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Varmeputen klarer jeg meg ikke uten: http://www.euro-team.net/ 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg ville tatt noen turer til fysioterapeut for behandling. H*n kan også gi deg tips og øvelser for å holde det i sjakk. Sjekk ut linkene her: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=spenningshodepine 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Masse Ibux er et must. Både piller og salve som du smører i nakken! Husk å spise godt innimellom. Ibux på tom mage er ikke bra = magesår :/ 0 Siter
Gjest togram Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Har hatt det samme problemet som deg i maaaaange mnd. Har brukt en formue i diverse behandlinger. For noen mnd siden tok jeg rev i seilene. Jeg kjøpte meg en skikkelig trimsykkel. Den bruker jeg 4-5 ganger i uken + litt styrketrening etterpå. Det har hatt en kjempevirkning på meg ihvertfall! Lykke til! 0 Siter
molo Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 du bør ha flere timer enn en hos fysio før du utelukker det. For meg hjelper det å spise regelmessig, og å gå til fysioterapeaut med en gang jeg merker at spenningene er på vei tilbake. 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Min fysioterapeut sier at den beste øvelsen for nakker er den der du presser haken ned på brystet for deretter å slappe av. Det hjelper faktisk. Tusen takk for tipset, skal prøve på det i kveld 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Varmeputen klarer jeg meg ikke uten: http://www.euro-team.net/ Takk for interessant link! Ha en videre god påske 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg ville tatt noen turer til fysioterapeut for behandling. H*n kan også gi deg tips og øvelser for å holde det i sjakk. Sjekk ut linkene her: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=spenningshodepine Takker og bukker for tips! 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Masse Ibux er et must. Både piller og salve som du smører i nakken! Husk å spise godt innimellom. Ibux på tom mage er ikke bra = magesår :/ Takk for tips, har du forresten noe salve å anbefale? Mvh 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Har hatt det samme problemet som deg i maaaaange mnd. Har brukt en formue i diverse behandlinger. For noen mnd siden tok jeg rev i seilene. Jeg kjøpte meg en skikkelig trimsykkel. Den bruker jeg 4-5 ganger i uken + litt styrketrening etterpå. Det har hatt en kjempevirkning på meg ihvertfall! Lykke til! Hehe, tviler ikke på at trim og riktig uttøying vil hjelpe. Har bare vært så altfor lett å skylde på "jeg har for vondt i hodet og nakken til å trene" ...... men i morgen lover jeg å prøve tipset ditt likevel! 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 du bør ha flere timer enn en hos fysio før du utelukker det. For meg hjelper det å spise regelmessig, og å gå til fysioterapeaut med en gang jeg merker at spenningene er på vei tilbake. Takk for tipset om fysioterepaut. Tror jeg skal høre med legen min nå nest egamg jeg er der. Vet du forresten sånn ca pris på behandlingen også? Mvh 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Takk for interessant link! Ha en videre god påske God påske til deg også) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Har du prøvd salven algesal? Den lindrer muskelsmerter og er reseptfri. Ellers så er det en salve som heter orudis gèl,den er "sterkere" men den må du ha resept for. 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Har du prøvd salven algesal? Den lindrer muskelsmerter og er reseptfri. Ellers så er det en salve som heter orudis gèl,den er "sterkere" men den må du ha resept for. Tausen takk for tips. Stikker på apoteket i morgen og prøver den reseptfrie salven, jeg 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Takk for tips, har du forresten noe salve å anbefale? Mvh Ibux-salve;-) God bedring og lykke til! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Takk for tipset om fysioterepaut. Tror jeg skal høre med legen min nå nest egamg jeg er der. Vet du forresten sånn ca pris på behandlingen også? Mvh Jeg betaler 170 kr timen hos fysioterapeut. Uten henvisning koster det 230 der. Vet ikke om det er stor forskjell på priser.. 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ibux-salve;-) God bedring og lykke til! Tusen hjertlig! God påske!! 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg betaler 170 kr timen hos fysioterapeut. Uten henvisning koster det 230 der. Vet ikke om det er stor forskjell på priser.. Takk for svar! Jeg skal høre med legen neste gang jeg er der! Ha en fortsatt fin påske, da! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.