Gjest haza Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Den med Espen Eckbo, det er jo HYSTERISK morsomt!!!! Hahahahahaha, han er skikkelig flink til å imitere...veldig gøyal fyr 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Han andre er også god, han er jo som snytt ut av nesa på Roald Øyen. Vanvittig bra imitasjon. Artig, ja. :-) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Morsom fyr ja.Har store problemer med å ta ham på alvor de gangene han snakker alvorlig/normalt:o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Ja, hvilket pattedyr føder kyllinger? *ler* Helt genialt. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Ja, hvilket pattedyr føder kyllinger? *ler* Helt genialt. Hva var svaret her, egentlig? (er fortsatt litt påskeferiesløv, og har dermed ikke funnet svaret ennå...*grem*) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hva var svaret her, egentlig? (er fortsatt litt påskeferiesløv, og har dermed ikke funnet svaret ennå...*grem*) Geit selvfølgelig. Geitekillinger. Men det er jo killinger de får da, ikke kyllinger. Men de ligner ;p 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hva var svaret her, egentlig? (er fortsatt litt påskeferiesløv, og har dermed ikke funnet svaret ennå...*grem*) Hehe, i dag ville han ha navnet på pattedyr som legger egg! Syns han er herlig jeg *ler høyt* 0 Siter
amber sun Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Geit selvfølgelig. Geitekillinger. Men det er jo killinger de får da, ikke kyllinger. Men de ligner ;p Aha...puuh...så slipper jeg å lure på det resten av påsken. 0 Siter
nynne Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Han andre er også god, han er jo som snytt ut av nesa på Roald Øyen. Vanvittig bra imitasjon. Artig, ja. :-) Det er slemt å kalle Kristian for en buse! ;-) 0 Siter
siriil Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Geit selvfølgelig. Geitekillinger. Men det er jo killinger de får da, ikke kyllinger. Men de ligner ;p Nei, det må være feil, er ikke løsningsordet "ølkro" da!! ,så hvis ikke noen kan gi meg ett annet rigtig løsningsord så har dere feil, men hva dette dyret er vet ikke jeg??? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nei, det må være feil, er ikke løsningsordet "ølkro" da!! ,så hvis ikke noen kan gi meg ett annet rigtig løsningsord så har dere feil, men hva dette dyret er vet ikke jeg??? Over her handlet det om hvilket pattedyr som føder ky(i)llinger. Fredagens påskenøtter hadde spørsmål om hvilket pattedyr som legger egg. (-->ølkro) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nei, det må være feil, er ikke løsningsordet "ølkro" da!! ,så hvis ikke noen kan gi meg ett annet rigtig løsningsord så har dere feil, men hva dette dyret er vet ikke jeg??? Svaret du leter etter er Hare, den legger jo egg nå i påsken. Men det er ikke de samme påskenøttene hvor Geita føder kyllinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.