Gå til innhold

tv2-nøttene!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den med Espen Eckbo, det er jo HYSTERISK morsomt!!!! Hahahahahaha, han er skikkelig flink til å imitere...veldig gøyal fyr :D

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Han andre er også god, han er jo som snytt ut av nesa på Roald Øyen. Vanvittig bra imitasjon.

Artig, ja. :-)

Gjest what the...
Skrevet

Morsom fyr ja.Har store problemer med å ta ham på alvor de gangene han snakker alvorlig/normalt:o)

Skrevet

Ja, hvilket pattedyr føder kyllinger?

*ler*

Helt genialt.

Skrevet

Ja, hvilket pattedyr føder kyllinger?

*ler*

Helt genialt.

Hva var svaret her, egentlig?

(er fortsatt litt påskeferiesløv, og har dermed ikke funnet svaret ennå...*grem*)

Skrevet

(er fortsatt litt påskeferiesløv, og har dermed ikke funnet svaret ennå...*grem*)

Geit selvfølgelig. Geitekillinger. Men det er jo killinger de får da, ikke kyllinger. Men de ligner ;p

Annonse

Skrevet

Hehe, i dag ville han ha navnet på pattedyr som legger egg!

Syns han er herlig jeg :)

*ler høyt*

Skrevet

Geit selvfølgelig. Geitekillinger. Men det er jo killinger de får da, ikke kyllinger. Men de ligner ;p

Aha...puuh...så slipper jeg å lure på det resten av påsken.

:)

Skrevet

Han andre er også god, han er jo som snytt ut av nesa på Roald Øyen. Vanvittig bra imitasjon.

Artig, ja. :-)

Det er slemt å kalle Kristian for en buse! ;-)

Skrevet

Nei, det må være feil, er ikke løsningsordet "ølkro" da!!

,så hvis ikke noen kan gi meg ett annet rigtig løsningsord så har dere feil, men hva dette dyret er vet ikke jeg???

Skrevet

,så hvis ikke noen kan gi meg ett annet rigtig løsningsord så har dere feil, men hva dette dyret er vet ikke jeg???

Over her handlet det om hvilket pattedyr som føder ky(i)llinger.

Fredagens påskenøtter hadde spørsmål om hvilket pattedyr som legger egg. (-->ølkro)

Skrevet

Svaret du leter etter er Hare, den legger jo egg nå i påsken. Men det er ikke de samme påskenøttene hvor Geita føder kyllinger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...