Gå til innhold

Juks og lureri?


Rhodi

Anbefalte innlegg

Saa paa TV-reklame her forleden hvor de demonstrerte en treningsmaskin som visstnok skulle erstatte hele 6 treningmaskiner, mao like effektiv som 6 ulike treningsmaskiner for 6 ulike muskelgrupper) Ikke nok med det - produsenten garanterte ("or your money back") at du ogsaa kom til aa gaa ned en buksestroerrelse om du brukte maskinen hver dag i bare 3 minutter hver gang i 10 dager )! Det kan da ikke vaere mulig? Dette maa da vaere juks?Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er generelt veldig skeptisk til TV-shop.. har kjøpt et par ting der, og er like skuffet hver gang.. For det første var tingene jeg kjøpte FORFERDELIG kjedelige i lengden - skulle holde på 20 minutter, var lei etter 3.. i tillegg føltes det absolutt ikke som trening..

Da jeg leverte den ene tilbake fikk jeg beskjed om at de hadde allerede en hel CONTAINER (!!) full av slike som skulle tilbakesendes - og jeg kommer fra en LITEN plass!! Det er fint og flott at det er 30 dagers fritt kjøp, men ofte så glemmer en hele "greia", også er tiden ute.. det er det TVshop tjener penger på... (Det er dessuten "se resultater allerede etter en måned".. og mens du venter på resultatene - så går tiden ut på leveringen, og pengene er borte..)

3 minutter 3 ganger i uka, eller hva det var - er svært ofte altfor lite til å i det hele tatt bli varm.. og hvordan i all verden skal du klare å trene alle muskelgruppene på den tida??

Det er mulig jeg er noe pessimist av meg, men god gammeldags trening, er det eneste jeg har fått resultater fra iallfall.... dessuten så er det så mange andre "bivirkninger" fra trening - som bedre og jevnere humør, bedre selvtillitt, mer energi, bedre helse, styrket immunforsvar osv osv osv. - og de tviler jeg faktisk på at du får ved de tre minuttene......

TVshop er veldig flinke til å overtale folk til å kjøpe ting de ikke trenger, og en spørreundersøkelse som ble gjennomført for en stund siden sa at veldig mange kjøpte en ting fra TVShop - stablet den vekk på et loft, og kjøpte aldri noe mer.... trenger du dyre stumtjenere, er treningsapparater fra TVshop perfekt..!! ;)

(Kan også legge til at TVshop bruker kun MODELLER i reklamene sine.... de fantastiske resultatene kommer svært sjelden av disse apparatene de reklamerer for altså....)

(Hvis du leser bruksanvisninger og "reklamene" som ligger i eskene til tv-shop-produktene, vil du også se at det står eks. "med trening på dette apparatet 3 minutter, 3 ganger i uka - OG et sunt kosthold... har de og de oppnådd slike resultater".. Det er klart.. med et kosthold satt opp til å passe perfekt til deg, masse annen trening OG 3 minutter på en viss maskin, skulle jeg og klart å få gode resultater på en måned....)

Men.. det finnes selvfølgelig noen som finner "sitt" apparat på TV-shop også, som alle andre steder, men jeg tror nok de fleste er skeptiske..

Les forresten også "..Gym form pluss.." like over eller under her..... det er nok et av de "fantastiske" TVshop-apparatene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

ja, du skal ikke feste mye lit til disse reklamene. Sats på seriøs trening, så får du resultatene du har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...