pirko Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Er det bare meg som synes jenter/damer stort sett er ganske kjedelige?. Hører veldig mange gutter som sier at det er veldig få morsomme/spennende damer. Sitter å vurderer å konvertere for å bli homo(akkurat det var vel litt kødd da men) 0 Siter
Rubia Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 *S* Og hvordan skal damene være for at de ikke skal kunne kalles kjedelige da ? 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hmpf,jeg er da vel ikke kjedelig?!c;") 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 PØH! Da er det bare dere som ikke kjenner de rette damene! Jeg er både morsom og spennende og det ene med det andre, -så dét då!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Du har helt rett. Det er utrolig mange kjedelige damer der ute. De tror simpelthen ikke vi forventer mer av dem enn at de sitter der og ser pene ut med sin pene rumpe, sine pene bryster og sine snertne lepper. De undervurderer oss så veldig. 0 Siter
pirko Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 Du har helt rett. Det er utrolig mange kjedelige damer der ute. De tror simpelthen ikke vi forventer mer av dem enn at de sitter der og ser pene ut med sin pene rumpe, sine pene bryster og sine snertne lepper. De undervurderer oss så veldig. he..hvis det er sex man er ute etter er vel dette greit nok..men mange av disse damene er jo så dumme.."vi hadde sex også bare forsvant han..hva har jeg gjort galt da?"...jo du er dum som en spade 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 he..hvis det er sex man er ute etter er vel dette greit nok..men mange av disse damene er jo så dumme.."vi hadde sex også bare forsvant han..hva har jeg gjort galt da?"...jo du er dum som en spade Problemet er jo ofte at de er så dumme at de også blir elendige i senga. De ser bra ut, men hva hjelper det når de ikke har iq nok til å forstå hva man skal gjøre og hvordan det skal gjøres? Selv om man har fine pupper, en snerten rumpe og generelt en kropp de fleste gutter vil dø for å få en natt (for mer enn den ene natta vil vi uansett ikke ha disse bimboene), så holder det ikke at man ligger på ryggen og gjør noen lumske bevegelser i ny og ne. 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 De fleste damer er kjedelige. De ler ikke engang av rap og promp. 0 Siter
Tinúviel Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 De fleste damer er kjedelige. De ler ikke engang av rap og promp. joda, jeg gjør! 0 Siter
Tinúviel Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 du er helt klart ute med feil damer! Det er her godsakene finnes! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja jeg synes du skulle blitt homo. Egentlig burde menn bli holdt i bur helt for seg selv. Hadde kanskje vært greit å kunne gå foran burene og velge ut en gang iblant. Nå er jeg voksen og har fått barn, men det kan vel gjøres kunstig også etterhvert. Nei kvinner bør bo helt for seg selv, jeg bor i hvert fall alene (uten mann) og har ikke planer om å slutte med det. Men de er litt gode å ha i senga sånn innimellom. Der er problemet mitt at jeg tror ikke at jeg ville likt å bli lesbisk og ha kvinner på besøk i sengen. 0 Siter
muriel Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja jeg synes du skulle blitt homo. Egentlig burde menn bli holdt i bur helt for seg selv. Hadde kanskje vært greit å kunne gå foran burene og velge ut en gang iblant. Nå er jeg voksen og har fått barn, men det kan vel gjøres kunstig også etterhvert. Nei kvinner bør bo helt for seg selv, jeg bor i hvert fall alene (uten mann) og har ikke planer om å slutte med det. Men de er litt gode å ha i senga sånn innimellom. Der er problemet mitt at jeg tror ikke at jeg ville likt å bli lesbisk og ha kvinner på besøk i sengen. Eller som venninna mi sa da atter et forhold gikk i dass: "Egentlig så kunne jeg tenke meg å være lesbisk.." ......tenkepause..... "Hvis det ikke hadde vært for sex'en!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.