Benitez Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hei alle. Jeg er en gutt på 20, som for noen uker siden fikk "diagnosen" prostatitt. Det har blitt noe bedre siden jeg var hos legen, men enda er det et stykke igjen får det er bra. Er det noen som har/har hatt dette problemet, og som derfor kan gi meg noen tips om hva som kan være bra å gjøre? Jeg fikk beskjed om å sørge for ikke å fryse i prostataområdet, og ta tiden til hjelp. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Fatter'n har hatt det - det var helt forferdelig, sa han. Ikke kunne han hverken sove, sitte eller noe, uten smerter. Han var hos legen, og jeg mener han fikk samme beskjed som deg + tabletter. Det gikk over innen 1-2 uker. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=prostatitt&type=0&forum=0&entries=100&x=26&y=6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.