Wulfi Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg driver på å lager en natursti for hundefolk. Tenkte å ha med litt oppgaver for både hund og eier, men trenger litt tips. Fra før av har jeg disse oppgavene: Gå med potet i skje samtidig som du har hund i bånd. Krype gjennom tunnel.(Hunden altså!) Plukke opp pølsebit som ligger i vann.(hunden!) Hoppe over/krype under hinder. Hoppe i sekk med hund i bånd. Noen som har flere forslag? Sør: Ikke gidd å svare, disse hundene skal ikke spises uansett! 0 Siter
Sør Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Du skriver: "Sør: Ikke gidd å svare, disse hundene skal ikke spises uansett! ;)" Kan jeg få spise dem etter at du har mørnet og marinert dem? :sulten: Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Du skriver: "Sør: Ikke gidd å svare, disse hundene skal ikke spises uansett! ;)" Kan jeg få spise dem etter at du har mørnet og marinert dem? :sulten: Med vennlig hilsen *S*... du er nå en liten kverrulant å da.... Om Sør går inn på hundeparken, kan han spise både hunder og katter så mye han bare vil... Åsså til oppgavene; Hva med å stå på blades og la hunden dra... (dette vet jeg er GANSKE så morosomt, men man må ha kustus på bikkja) Og gjemme og lete er jo moro både for hund og eier... Og lete leken... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.