Femma Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg får sendt mail, men den første mailen blir alltid liggende i Outboksen. Da den første ligger fast i Outboksen kan jeg sende etterpå, men den første ligger der uansett. Fjerner jeg den som ligger fast i Outboksen, så blir den neste jeg prøver å sende, liggende der, den vil IKKE ut. Det virker altså, at jeg får ikke sendt mail, med mindre det ligger en mail i outboksen. Skal jeg sende en mail, f.eks til "deg", så må jeg sende to, ettersom den første bare blir liggende i Outboksen. Eneste måten å få den vekk derfra, er å flytte/slette den. Lar jeg en mail bare ligge i Outboksen, så kan jeg sende mail på normal måte. Sletter jeg den, så skjer det samme igjen. Noen forklaring på hva jeg kan gjøre for å rette på dette? Win XP, Outlook 2003. Dette gjelder en ny bærbar, jeg har ikke dette tullet på min stasjonære maskin. 0 Siter
citoyen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Pussig. Har aldri sett noe lignende.. har du forsøkt å avinstallere programmet helt, og så reinstallere det? 0 Siter
Femma Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Pussig. Har aldri sett noe lignende.. har du forsøkt å avinstallere programmet helt, og så reinstallere det? Nei, men kommer til å gjøre det, om det fortsetter. Jeg restarta, da fikk jeg errormld, http://66.102.11.104/search?q=cache:7ZjjHkto--QJ:www.talkroot.com/archive/topic/34120-1.html+error+(0x80040109)&hl=en&ie=UTF-8 så det har skjedd før. Men det har gått bra en stund nå, så jeg skal se det an litt. Kan jeg bare putte inn Office-CD'n, og legge det over det gamle, eller må jeg avinnstalere office først om jeg må innstalere på nytt? Jeg har nemlig en annen Office 2003-CD enn det som ble lagt inn her. 0 Siter
citoyen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nei, men kommer til å gjøre det, om det fortsetter. Jeg restarta, da fikk jeg errormld, http://66.102.11.104/search?q=cache:7ZjjHkto--QJ:www.talkroot.com/archive/topic/34120-1.html+error+(0x80040109)&hl=en&ie=UTF-8 så det har skjedd før. Men det har gått bra en stund nå, så jeg skal se det an litt. Kan jeg bare putte inn Office-CD'n, og legge det over det gamle, eller må jeg avinnstalere office først om jeg må innstalere på nytt? Jeg har nemlig en annen Office 2003-CD enn det som ble lagt inn her. Du bør nok helst avinstallere og så installere på nytt. Ta backup av pst-filen din først, så kan du hente inn igjen alle meldingene og kontaktene igjen etter reinstallasjonen. Det er selvsagt en mulighet for at det er selve pst-filen som er skadet. I så fall bør du eksportere mailene og kontaktene dine til et annet format, og så importere dem tilbake. 0 Siter
Femma Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Du bør nok helst avinstallere og så installere på nytt. Ta backup av pst-filen din først, så kan du hente inn igjen alle meldingene og kontaktene igjen etter reinstallasjonen. Det er selvsagt en mulighet for at det er selve pst-filen som er skadet. I så fall bør du eksportere mailene og kontaktene dine til et annet format, og så importere dem tilbake. Det er ikke så mye å ta backup av egentlig. Alt som er på den, ble lagt inn for et par dager siden. Ny, serru. Men ehh, forsvinner fotoprogrammer osv i samme slengen om jeg fjerner office? 0 Siter
citoyen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Det er ikke så mye å ta backup av egentlig. Alt som er på den, ble lagt inn for et par dager siden. Ny, serru. Men ehh, forsvinner fotoprogrammer osv i samme slengen om jeg fjerner office? Du trenger ikke fjerne hele Office, bare Outlook. Men fotoprogrammer skal ikke forsvinne, nei. 0 Siter
Retz Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Det er ikke så mye å ta backup av egentlig. Alt som er på den, ble lagt inn for et par dager siden. Ny, serru. Men ehh, forsvinner fotoprogrammer osv i samme slengen om jeg fjerner office? Den pc'n din trenger en djevelutdriver, Femma. Du kan forøvrig dra deg inn i på et visst forum ( og vise dine kreative sider. :utålmodig: 0 Siter
Femma Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Den pc'n din trenger en djevelutdriver, Femma. Du kan forøvrig dra deg inn i på et visst forum ( og vise dine kreative sider. :utålmodig: hehe 0 Siter
Femma Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Du trenger ikke fjerne hele Office, bare Outlook. Men fotoprogrammer skal ikke forsvinne, nei. Aha, ok, da skal jeg få det til tenker jeg. Men det blir ikke i kveld ;-) Skal gi den en dag til, og se hvordan det går. Takk for hjelpa (så langt). Mulig jeg komme til å mase mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.