Gå til innhold

Hva gjør jeg nå da ??


Gjest en_som_holder_på_å_gi_opp

Anbefalte innlegg

Gjest en_som_holder_på_å_gi_opp

Jeg har to mål når det gjelder livskvaliteten nå.

1. Trene for å styrke kroppen og forbrenne fett + bedre kondis.

2. Få bort noen flere kilo

Jeg har siden juli trenet 3 dager i uken. Den treningen består av 40-50 kondistrening på step,tredemølle eller sykkel. (Mest step) Så et oppsatt vektprogram som i løpet av en uke tar for seg alle muskelgrupper. Treningen går egentlig ganske bra og har blitt i knallform i forhold til det jeg var. Har også fått mye mere muskler og styrke i kroppen. Men så var det kiloene.... Tror ikke jeg har endret noe på hverken vekt eller forminsket i klesstørrelse, og det er demotiverende. Syns selv jeg spiser sunn mat med 3-4 måltider om dagen, og litt ekstra kos i helgene.

Spørsmålet er: Må jeg trene enda mere for å øke fettforbrenningen ? Og i tilfelle hvordan ?

Eller må jeg spise anderledes for å tyne ned litt i vekt ?

Jeg er 1,68 høy og tipper vekten er ca. 85

Takker på forhånd for gode svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...