Gå til innhold

Takke meg til paven i en krabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vatikanets «Dead man talking», Pave Johannes Paul II, går ut i sin årlige moralpreken til verdens gemene hop og maner til fred og fordragelighet, og er meget spesifikk når han tar for seg den globale terrorismen.

Hør bare, vi må tilgi, vende det annet kinn til. Forstå og tilgi...! Så blir det fred. Jaha!

Han får selvsagt støtte fra den kappebehengte sosialisten fra Furre-nettverket, Gunnar Stålset; vi må legge oss flate for en gjeng voldsaper så de ikke får noe påskudd til å sprenge sine bomber HOS OSS! Når de har laget tilstrekkelig fanskap og fått uncle Sam på nakken, så er det bare å hive seg på et fly, med eller uten billett, brenne papirene og sette kursen for Nisseland.

Og vi holder hverandre i hendene, marsjerer i takt etter rytmer fra Allahs krigstrommer, og tilgir. Tilgir syndere som ikke viser snev av anger.

Servile etterdilteres modus operandi setter historien i loop-modus, atter en gang.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

41

• Mr Kahn

27

• Goliath

12

• Grip

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo fremdeles slik at det er Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Skrevet

Det er jo fremdeles slik at det er Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Disse palestinerne dine har ikke noe land, så etter bokstavjusen kan de ikke okkuperes. En annen ting er at de enda ikke har implementert res. 242 og garantert for Israel sikkerhet, så dermed er okkupasjonen gyldig etter krigens folkerett.

Dette er helt udiskutabelt, uansett hvor mye du kommer trekkende med nasjonene dine. Så lenge PLOs charter, Fatahs Lov og Etappeplanen eksisterer, og så lenge egypteren og terroredderkoppen Arafat lever, så vil han fortsette å dra den arabiske kontigenten med seg i undergangen.

Noen sjanse for en palestinsk stat er for lengst long gone.

Skrevet

Disse palestinerne dine har ikke noe land, så etter bokstavjusen kan de ikke okkuperes. En annen ting er at de enda ikke har implementert res. 242 og garantert for Israel sikkerhet, så dermed er okkupasjonen gyldig etter krigens folkerett.

Dette er helt udiskutabelt, uansett hvor mye du kommer trekkende med nasjonene dine. Så lenge PLOs charter, Fatahs Lov og Etappeplanen eksisterer, og så lenge egypteren og terroredderkoppen Arafat lever, så vil han fortsette å dra den arabiske kontigenten med seg i undergangen.

Noen sjanse for en palestinsk stat er for lengst long gone.

Heldigvis tar du feil. Til og med Israels fremste allierte støtter opprettelsen av en palestinsk stat.

Skrevet

Heldigvis tar du feil. Til og med Israels fremste allierte støtter opprettelsen av en palestinsk stat.

...at de aller fleste palestina-arabere støtter egypteren Arafats kamp for Israels utslettelse.

Forøvrig tror jeg du tar feil når det gjelder støtten fra Israel til dannelsen av et nytt arabisk diktatur.

Skrevet

...at de aller fleste palestina-arabere støtter egypteren Arafats kamp for Israels utslettelse.

Forøvrig tror jeg du tar feil når det gjelder støtten fra Israel til dannelsen av et nytt arabisk diktatur.

Ingen har snakket om å danne et diktatur, og Arafat har forlengst annerkjent Israel.

Din revisionisme av historien er sørgelig.

Skrevet

Ingen har snakket om å danne et diktatur, og Arafat har forlengst annerkjent Israel.

ikke for at jeg egentlig har noe med det (og burde ha visst bedre enn å blande meg inn med dere etter noen år her) men ville det ikke vært mer praktisk og forløsende å chatte på MSN, IRC eller andre plasser der dere er litt mer interaktiv enn her??? Det går jo så treigt før en ser hva andre skriver i heftige diskusjoner på DOL..

(gjemme seg under bordet med henda over hodet)

Skrevet

ikke for at jeg egentlig har noe med det (og burde ha visst bedre enn å blande meg inn med dere etter noen år her) men ville det ikke vært mer praktisk og forløsende å chatte på MSN, IRC eller andre plasser der dere er litt mer interaktiv enn her??? Det går jo så treigt før en ser hva andre skriver i heftige diskusjoner på DOL..

Hei molo,

Jeg er verken på MSN, IQC eller lignende.

Det er heller ikke så travelt på DOL for tiden at det er plagsomt.

Dog ville det jo vært interessant hvis andre (f. eks. deg!) skrev hva du mente om saker og ting! *hint*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Der vil ikke deres vitnesbyrd lagres og leses av andre.

Nå blir de jo ikke det likevel, men de håper jo selvsagt.

Dessuten er ikke troll farlige, de sprekker når sola skinner på de :-)

mvh

Skrevet

Hei molo,

Jeg er verken på MSN, IQC eller lignende.

Det er heller ikke så travelt på DOL for tiden at det er plagsomt.

Dog ville det jo vært interessant hvis andre (f. eks. deg!) skrev hva du mente om saker og ting! *hint*

Med vennlig hilsen

du jeg er litt redd for deg etter å ha observert deg noen år;P (trodde inntil nylig du var hunkjønn så jeg kan ikke ha observert så veldig bra..)

Skrevet

...se sannheten i øynene eller diskutere ut fra realitetene. Ved to anledninger har Arafat holdt offentlige taler der han sier rett ut at alle avtaler med Israel er en foraktelig Hudaibiyya-fred, den samme freden som oppsto da Muahmmed inngikk en våpenhvile med den kuraiske stamme.

Den første talen holdet han i Johannesburg en uke etter at Oslo-avtalen var undertegnet, den andre i Pretoria bare noen dager etter Camp David-fiaskoen. Jeg har sågar gitt deg utdrag av disse talene, og du tviholder på Arafat som en husgud og fredsapostel?

Du har jo ingen mulighet til å bortforklare disse tingene, så hvorfor står du så steilt på denne utenatleksa fra Marienlyst? Du vet at det er propagandapugg, rein hasbara.

Skrevet

...se sannheten i øynene eller diskutere ut fra realitetene. Ved to anledninger har Arafat holdt offentlige taler der han sier rett ut at alle avtaler med Israel er en foraktelig Hudaibiyya-fred, den samme freden som oppsto da Muahmmed inngikk en våpenhvile med den kuraiske stamme.

Den første talen holdet han i Johannesburg en uke etter at Oslo-avtalen var undertegnet, den andre i Pretoria bare noen dager etter Camp David-fiaskoen. Jeg har sågar gitt deg utdrag av disse talene, og du tviholder på Arafat som en husgud og fredsapostel?

Du har jo ingen mulighet til å bortforklare disse tingene, så hvorfor står du så steilt på denne utenatleksa fra Marienlyst? Du vet at det er propagandapugg, rein hasbara.

Igjen - hva så om Arafat var mot Israel? Du er imot Palestina. Det ene er ikke verre enn det andre.

Skrevet

Der vil ikke deres vitnesbyrd lagres og leses av andre.

Nå blir de jo ikke det likevel, men de håper jo selvsagt.

Dessuten er ikke troll farlige, de sprekker når sola skinner på de :-)

mvh

Det er fint hvis du diskuterer sak, istedet for "Sør".

Skrevet

du jeg er litt redd for deg etter å ha observert deg noen år;P (trodde inntil nylig du var hunkjønn så jeg kan ikke ha observert så veldig bra..)

*sjekker*

Nei, definitivt mann.

Seriøst, det ville bare vært hyggelig å høre hva andre mener.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er fint hvis du diskuterer sak, istedet for "Sør".

Når det gjelder dette temaet har du en slik voldsom tedens til å hisse deg opp at trådene slettes.

Jeg kan ikke kaste bort av min kreativitet bare for å bli refusert.

mvh

Skrevet

*sjekker*

Nei, definitivt mann.

Seriøst, det ville bare vært hyggelig å høre hva andre mener.

Med vennlig hilsen

Liker best å diskutere på MSN eller RL. I allefall temaer som er så omfattende og seriøse som de dere ser ut til å gi dere i kast med for tiden.

Men takk for oppfordringen;P En annen gang. Et annet tema.

Skrevet

Igjen - hva så om Arafat var mot Israel? Du er imot Palestina. Det ene er ikke verre enn det andre.

...å danne en palestinsk stat på jødisk kjerneland som belønning for mer enn femti år med krig og terror.

Hvis disse såkalte palestinerne vil ha en egen stat, la dem få det på den andre siden av Jordanelven.

Men det toget er også gått, det er noe alle vet. Den Arabiske Liga og Arafat har forpurret så mange fredsplaner og avtaler at det knapt fnnes en jøde i Israel som stoler på den kjeltringen lenger. De eneste som tror på Arafat nå er defaitistene, nihilistene og såkalte selfhating jews.

Denne konflikten vil tilspisse seg ytterligere, og sannsynligvis trekke flere land inn i denne tilsynelatende evigvarende galskapen. Og verdens nest største kobbel av presse- og mediesirkus er på plass for å gi Israel skylden for alt som går galt. Når en araber får et skrubbsår på kne, så er det vegg-til-vegg-dekning og krigsråd i FN, men når skolebusser fulle av jødiske barn sprenges i filler, da er det tyst - som vanlig.

Vel, kanskje ikke helt; Israel har nå bevist at de mer enn gjerne minner disse voldsapene på deres egen dødelighet, og at de også er i stand til å sende dem dit de hører hjemme hvis de ikke oppfører seg.

Jeg skulle gjerne sett Arafat gå samme veien som Yassin. Jeg har enda en flaske sjampis på is for den anledningen.

Skrevet

...å danne en palestinsk stat på jødisk kjerneland som belønning for mer enn femti år med krig og terror.

Hvis disse såkalte palestinerne vil ha en egen stat, la dem få det på den andre siden av Jordanelven.

Men det toget er også gått, det er noe alle vet. Den Arabiske Liga og Arafat har forpurret så mange fredsplaner og avtaler at det knapt fnnes en jøde i Israel som stoler på den kjeltringen lenger. De eneste som tror på Arafat nå er defaitistene, nihilistene og såkalte selfhating jews.

Denne konflikten vil tilspisse seg ytterligere, og sannsynligvis trekke flere land inn i denne tilsynelatende evigvarende galskapen. Og verdens nest største kobbel av presse- og mediesirkus er på plass for å gi Israel skylden for alt som går galt. Når en araber får et skrubbsår på kne, så er det vegg-til-vegg-dekning og krigsråd i FN, men når skolebusser fulle av jødiske barn sprenges i filler, da er det tyst - som vanlig.

Vel, kanskje ikke helt; Israel har nå bevist at de mer enn gjerne minner disse voldsapene på deres egen dødelighet, og at de også er i stand til å sende dem dit de hører hjemme hvis de ikke oppfører seg.

Jeg skulle gjerne sett Arafat gå samme veien som Yassin. Jeg har enda en flaske sjampis på is for den anledningen.

Ettersom det er Israel som okkuperer andre folks landområder ulovlig, så vil du altså frata Israel "belønningen" for deres terrorisme?

Skrevet

Det er som vi har skrevet tidligere, meget viktig å påføre terroristene så mye skade at den nytte de oppnår gjennom terror, blir negativ.

Det er blitt oppmuntret til muslimsk terror i Midt-Østen gjennom alle slags tøvete innspill til "fredsløsninger".

Når muslimene har intensivert sin terror mot småunger, har de snakkesalig "planleggerne" og "fredsmeglerne" blitt ivrigere, og mer villige til å imøtekomme "palestinernes" krav.

Man har altså brutt regel nr. 1 om å påføre terrorister mer ulempe/skade enn de oppnår.

.....

Gjennom det geniale treffet rett i batterikassa på pipekallens stol, har Israel vist at de nå vil påføre terroristene en skade/ulempe som forhåpentligvis overgår gevinsten ved terroren.

Videre fremover er det viktig å la sikte hvile på Arafats panne og være villig til å trekke av ved neste terroraksjon.

Det er mulig jeg er tidlig ute, men det er da vitterlig en stund siden man har sendt muslimske ungdommer for å sprenge småunger i Israel nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...