Gå til innhold

Takke meg til paven i en krabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som vi har skrevet tidligere, meget viktig å påføre terroristene så mye skade at den nytte de oppnår gjennom terror, blir negativ.

Det er blitt oppmuntret til muslimsk terror i Midt-Østen gjennom alle slags tøvete innspill til "fredsløsninger".

Når muslimene har intensivert sin terror mot småunger, har de snakkesalig "planleggerne" og "fredsmeglerne" blitt ivrigere, og mer villige til å imøtekomme "palestinernes" krav.

Man har altså brutt regel nr. 1 om å påføre terrorister mer ulempe/skade enn de oppnår.

.....

Gjennom det geniale treffet rett i batterikassa på pipekallens stol, har Israel vist at de nå vil påføre terroristene en skade/ulempe som forhåpentligvis overgår gevinsten ved terroren.

Videre fremover er det viktig å la sikte hvile på Arafats panne og være villig til å trekke av ved neste terroraksjon.

Det er mulig jeg er tidlig ute, men det er da vitterlig en stund siden man har sendt muslimske ungdommer for å sprenge småunger i Israel nå?

Du skriver: "Det er mulig jeg er tidlig ute, men det er da vitterlig en stund siden man har sendt muslimske ungdommer for å sprenge småunger i Israel nå?"

Leser du ikke i media?

Det du skriver er jo så virkelighetsfjernt at det faktisk er morsomt.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

41

• Mr Kahn

27

• Goliath

12

• Grip

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er som vi har skrevet tidligere, meget viktig å påføre terroristene så mye skade at den nytte de oppnår gjennom terror, blir negativ.

Det er blitt oppmuntret til muslimsk terror i Midt-Østen gjennom alle slags tøvete innspill til "fredsløsninger".

Når muslimene har intensivert sin terror mot småunger, har de snakkesalig "planleggerne" og "fredsmeglerne" blitt ivrigere, og mer villige til å imøtekomme "palestinernes" krav.

Man har altså brutt regel nr. 1 om å påføre terrorister mer ulempe/skade enn de oppnår.

.....

Gjennom det geniale treffet rett i batterikassa på pipekallens stol, har Israel vist at de nå vil påføre terroristene en skade/ulempe som forhåpentligvis overgår gevinsten ved terroren.

Videre fremover er det viktig å la sikte hvile på Arafats panne og være villig til å trekke av ved neste terroraksjon.

Det er mulig jeg er tidlig ute, men det er da vitterlig en stund siden man har sendt muslimske ungdommer for å sprenge småunger i Israel nå?

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/3683798.html

Det ville jo vært forfriskende hvis Israels terrorhandlinger og ulovlige okkupasjon av andre folks landområder opphørte, slik at palestinerene slapp å forsvare seg.

Skrevet

Du skriver: "Det er mulig jeg er tidlig ute, men det er da vitterlig en stund siden man har sendt muslimske ungdommer for å sprenge småunger i Israel nå?"

Leser du ikke i media?

Njaa...kanskje har noen hendelser gått meg hus forbi (20-30 drepte israelske skoleunger er jo knapt verdt en notis), men det virker som det er mer spredte angrep nå.

Kanskje nøler de en smule hvis de for alvor tror at Arafat ekspederes til det hinsidige ved neste smell?

Jeg tror det er en brukbar taktikk å gå rett på lederne,

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/3683798.html

Det ville jo vært forfriskende hvis Israels terrorhandlinger og ulovlige okkupasjon av andre folks landområder opphørte, slik at palestinerene slapp å forsvare seg.

Morsom den. Det bekrefter jo bare det jeg hevder. Arafat og terrorkameratene hans er redde for sitt egen skinn nå som Israel har vist at de mener alvor.

Skrevet

Morsom den. Det bekrefter jo bare det jeg hevder. Arafat og terrorkameratene hans er redde for sitt egen skinn nå som Israel har vist at de mener alvor.

Det er egentlig ganske morsomt hvordan du forsøker å kritisere dem uansett om de ikke dreper ("de er redde") eller dreper ("de er terrorister").

Faktum er at det er Israel som er den ulovlige okkupanten, og palestinerene som forsvarer sine landområder mot terroristene, akkurat som HV forsvarte Norge.

Skrevet

Enig med deg her, mr. Kahn. Oppmerksomheten disse særingene (Stålkjeft m.fl.), har i media er påfallende stor. Mange med motsatte oppfatninger i ulike trosamfunn gir ikke media tilsvarende oppmerksomhet uten å stemple som fundamentalister. Det gjenspeiler bare journalistenes fordommer, ikke fakta.

Ta det med ro mr. Kahn, de ultra venstrevridde får aldri gjort noe annet enn å tilbe sin egen dømmesyke.

Skrevet

.....

Ja, det er faktisk en stund siden det smalt i Israel nå, og dette kan kanskje skyldes at Arafat har blitt minnet om at den neste skolebussen han sender til himmels vil bli hans siste.

At dette egyptersvinet fortsatt lever er meg en gåte, og vitner om en tålmodighet fra Israels side som savner sidestykke i historien. En tålmodighet som kanskje er i ferd med å dunste bort, siden de valgte å sette fart i den pipende rotta Yassin.

Her ser vi hvordan det skal gjøres:

http://www.globalresearch.ca/audiovideo/apachehit.mpg

Jeg likte forøvrig idéen om flatbombingen av Mekka. Skal en knuse en fiende, og spesielt en fiende som trur så det lukter svidd, så må en legge av seg speiderguttmoralen og Tuppen & Lillemor-mentaliteten.

Skrevet

En bitte liten overdrivelse, kanskje?

Snarere tvert i mot, virkeligheten er så ille at ikke engang Hollywood ville klart å overdrive.

Etter så mange år med hasbara er det nok uvant å se noen som ikke marsjerer i takt. I en annen tid, et annet sted, ble slike som jeg dopet ned og sendt avsted i en kuvogn til Gulag, eller til en NN-leir.

De som engang hadde slik makt vil alltid prøve å få denne makten tilbake. Derfor blir sånne som jeg også forsøkt kneblet, latterliggjort, ufarliggjort eller på en eller annen måte stemplet av mine meningsmotstandere, rett og slett fordi vi er i stand til å se at keiseren vitterlig er naken.

Men jeg er bare den minste bukken Bruse som tripper på dette trollets bro. Før eller siden vil det komme til et oppgjør med disse kreftene som drar oss mot middelaldermørket og barbari. Hitler, Stalin og Muhammed er døde.

La oss begrave dem skikkelig!

Skrevet

Leser du ikke i media?

Tja, som Grip ganske skarpsindig påpeker; det er faktisk ikke så lett å få øye på alt som skjer inne i Israel for tiden, spesielt hvis er er avhengig av NRK og NTB som budbringere.

Vi fikk jo imidlertid øye på den første reaksjonen på Yassins ekspress til helvete, da; de fant en guttunge med IQ tilsvarende skonummeret og sendte ham mot IDFs geværmunninger i håp om å score noen sympatipoeng hvis han fikk ei kule i skallen. Sådan gikk det heldigvis ikke, guttungen ble kledd av både klær og bombe og sendt hjem til ho mor!

Men propagandageneratorene som dreier rundt husguden Arafat som satelitter hviler ikke av den grunn. Så lenge de har en trofast tilhengerskare som er villig til å lytte og viderebringe, så vil dette gå sin skjeve gang inntil Arafat'en ligger med nesa i være en vakker dag.

Som jeg har nevnt tidligere; sjampisen ligger i kjøla for anledningen.

Skrevet

Ettersom det er Israel som okkuperer andre folks landområder ulovlig, så vil du altså frata Israel "belønningen" for deres terrorisme?

...minne deg på at det er Israel som forsvarer seg her. Det er Israel som er angrepet allerede fra første dag staten ble proklamert, og har også måttet forsvare seg siden.

Dine sammenlikninger med Milorg-folk og Arafats morderklan burde du begrense til DOLs beskyttende anonymitet; hadde du nevnt noe slikt for den rette Milorg-mannen, så ville du fått deg en i trynet så du hadde sett juletrepynt for flere tusen kroner. Ingen med respekt for seg selv og sitt fedreland vil bli sammenliknet med kvinneskjendere og barnemordere.

Bortsett fra hardkokte kommunister da, de har jo ikke lært noe som helst av historien.

Skrevet

Tja, som Grip ganske skarpsindig påpeker; det er faktisk ikke så lett å få øye på alt som skjer inne i Israel for tiden, spesielt hvis er er avhengig av NRK og NTB som budbringere.

Vi fikk jo imidlertid øye på den første reaksjonen på Yassins ekspress til helvete, da; de fant en guttunge med IQ tilsvarende skonummeret og sendte ham mot IDFs geværmunninger i håp om å score noen sympatipoeng hvis han fikk ei kule i skallen. Sådan gikk det heldigvis ikke, guttungen ble kledd av både klær og bombe og sendt hjem til ho mor!

Men propagandageneratorene som dreier rundt husguden Arafat som satelitter hviler ikke av den grunn. Så lenge de har en trofast tilhengerskare som er villig til å lytte og viderebringe, så vil dette gå sin skjeve gang inntil Arafat'en ligger med nesa i være en vakker dag.

Som jeg har nevnt tidligere; sjampisen ligger i kjøla for anledningen.

*gjesp*

Det er fornøyelig at du ikke kan svare for deg, men bare kommer med det samme våset.

Skrevet

...minne deg på at det er Israel som forsvarer seg her. Det er Israel som er angrepet allerede fra første dag staten ble proklamert, og har også måttet forsvare seg siden.

Dine sammenlikninger med Milorg-folk og Arafats morderklan burde du begrense til DOLs beskyttende anonymitet; hadde du nevnt noe slikt for den rette Milorg-mannen, så ville du fått deg en i trynet så du hadde sett juletrepynt for flere tusen kroner. Ingen med respekt for seg selv og sitt fedreland vil bli sammenliknet med kvinneskjendere og barnemordere.

Bortsett fra hardkokte kommunister da, de har jo ikke lært noe som helst av historien.

Igjen så lyver du.

Israel okkuperer andre folks landområder - det har til og med Sharon innrømmet.

Palestinerene forsvarer seg mot Sharons terrorisme mot uskyldige sivile.

Skrevet

*gjesp*

Det er fornøyelig at du ikke kan svare for deg, men bare kommer med det samme våset.

...som sitter her som Tobias i Tårnet 24 timer i døgnet og venter på enhver som formaster seg til å røre ved husguden din.

Det er DU som ikke tør diskutere, Sør, faktum er at du ikke har noe som helst å stille opp med i disse diskusjonene - og du vet det.

Ha meg unnskyld, men jeg gidder ikke gi meg inn på noen «Sør-debatt» lenger. Våg å diskutér sak, vis at du har litt mer enn NRK, NTB og Norsk Gallup bak deg, eller les skriften på veggen: mene mene tekel ufarsin!

Veiet er du på vekten og funnet for lett!

Skrevet

Ja, det er faktisk en stund siden det smalt i Israel nå, og dette kan kanskje skyldes at Arafat har blitt minnet om at den neste skolebussen han sender til himmels vil bli hans siste.

At dette egyptersvinet fortsatt lever er meg en gåte, og vitner om en tålmodighet fra Israels side som savner sidestykke i historien. En tålmodighet som kanskje er i ferd med å dunste bort, siden de valgte å sette fart i den pipende rotta Yassin.

Her ser vi hvordan det skal gjøres:

http://www.globalresearch.ca/audiovideo/apachehit.mpg

Jeg likte forøvrig idéen om flatbombingen av Mekka. Skal en knuse en fiende, og spesielt en fiende som trur så det lukter svidd, så må en legge av seg speiderguttmoralen og Tuppen & Lillemor-mentaliteten.

Du skriver: "Jeg likte forøvrig idéen om flatbombingen av Mekka."

Akkurat som dine kollegaer i Hamas sikkert vil gjøre det samme med Israel.

Dere er helt identiske - Hamas og deg!

Skrevet

...som sitter her som Tobias i Tårnet 24 timer i døgnet og venter på enhver som formaster seg til å røre ved husguden din.

Det er DU som ikke tør diskutere, Sør, faktum er at du ikke har noe som helst å stille opp med i disse diskusjonene - og du vet det.

Ha meg unnskyld, men jeg gidder ikke gi meg inn på noen «Sør-debatt» lenger. Våg å diskutér sak, vis at du har litt mer enn NRK, NTB og Norsk Gallup bak deg, eller les skriften på veggen: mene mene tekel ufarsin!

Veiet er du på vekten og funnet for lett!

Ettersom det du forfekter er identisk med det yttervingene av Hamas forfekter, så er det like lite interessant å diskutere med deg som med Hamas.

Skrevet

Igjen så lyver du.

Israel okkuperer andre folks landområder - det har til og med Sharon innrømmet.

Palestinerene forsvarer seg mot Sharons terrorisme mot uskyldige sivile.

At Israel okkuperer et territorium er det vel heller ingen som benekter, men når vi går selve årsakene litt etter i sømmene, så blekner argumentene dine betraktelig. Forøvrig, ordet «okkupasjon» er hentet fra det britiske konnotasjonen av ordet «occupied», som betyr «inntatt», men da er vi inne på ren semantikk.

Israels okkupasjon er en følge av arabisk aggresjon, der fienden også nekter å innse at slaget - og krigen - i realiteten er tapt. De nekter å garantere for Israels sikkerhet, uansett hvor grensene trekkes, og dette er selvsagt ingen løsning for Israel.

Det hjelper ikke hvor mye du påberoper «olovlig okkupasjon» så lenge FN ikke er noen lovgivende forsamling og Israel opptrer i tråd med krigens folkerett. Er det noen som bryter krigens folkerett, så er det Arafat og hans klaner og militser, der de opererer uten ansvarlig ledelse, uten uniformer og utelukkende går etter sivile.

Hvor er dine moralske og etiske anfektelser her?

Skrevet

Du skriver: "Jeg likte forøvrig idéen om flatbombingen av Mekka."

Akkurat som dine kollegaer i Hamas sikkert vil gjøre det samme med Israel.

Dere er helt identiske - Hamas og deg!

!

Skrevet

Ettersom det du forfekter er identisk med det yttervingene av Hamas forfekter, så er det like lite interessant å diskutere med deg som med Hamas.

...med meg, Sør. Du har kun kverulert eller kjørt utenatleksa du har lært fra Marienlyst og Akersgatas parlament.

Ikke ett eneste av mine argumenter har du klart å tilbakevise eller erstatte med et vettugt alternativ, kun spydigheter og kvalme. Nå er jeg rimelig herdet etter lang fartstid på diverse andre nettsteder, så dette preller av på meg som vann på gåsa, men det hadde sannelig vært interessant å se om du hadde noe annet å bidra med enn det du hittil har prestert.

Skrevet

!

Nettopp.

Igjen blir du avslørt som speilbildet til Hamas.

Skrevet

At Israel okkuperer et territorium er det vel heller ingen som benekter, men når vi går selve årsakene litt etter i sømmene, så blekner argumentene dine betraktelig. Forøvrig, ordet «okkupasjon» er hentet fra det britiske konnotasjonen av ordet «occupied», som betyr «inntatt», men da er vi inne på ren semantikk.

Israels okkupasjon er en følge av arabisk aggresjon, der fienden også nekter å innse at slaget - og krigen - i realiteten er tapt. De nekter å garantere for Israels sikkerhet, uansett hvor grensene trekkes, og dette er selvsagt ingen løsning for Israel.

Det hjelper ikke hvor mye du påberoper «olovlig okkupasjon» så lenge FN ikke er noen lovgivende forsamling og Israel opptrer i tråd med krigens folkerett. Er det noen som bryter krigens folkerett, så er det Arafat og hans klaner og militser, der de opererer uten ansvarlig ledelse, uten uniformer og utelukkende går etter sivile.

Hvor er dine moralske og etiske anfektelser her?

Israel okkuperer andre folks landområder, og palestinerene er selvsagt i sin fulle rett til å forsvare seg mot slik terrorisme fra israelsk side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...