caja89 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hei jeg er en jente på 15 år og har type på 17..mamma aksepterer dette og hun synes han er veldig søt og snill..jeg merker at hun er redd for at jeg skal gjøre noe med han som jeg kommer til å angre på(sex)..men hun har sagt at hvis det er dette jeg vil så kan hun ikke hindre meg.. hun sier også at hun heller vil at jeg skal gjøre det med han, altså en jeg er glad i, enn at jeg gjør d med en på en fylle-fest.. vi har en sommer hytte i Kragerø og det er der mamma bruker tiden sin i sommer ferien..hun er der seriøst i 5-7 uker i strekk, og da må jo selvfølgelig jeg være med.. derfor har jeg spurt henne om jeg kan få ta med typen min, fordi jeg kommer til å kjede ræva av meg der.. jeg vet godt at hun ikke liker at jeg overnatter med gutter så tidlig, så derfor spurte jeg om jeg kunne ha med meg han pluss en venninde...sånn at det ikke ble noe hunky-punky inne på sove rommet om natten.. hittil har mamma bare sagt at det hadde vært hyggelig men at hun ikk vil svare på det ennå for det er lenge til sommer ferien.. jeg er så utrolig glad i han og han er ikke sånn som alle foreldre tror...(sex-fiksert) han er kjempe søt, og mamma har jo snakket med han opptil flere ganger, og de har en fin tone sammen.. er det galt av meg og forlange at jeg vil ha med meg kjæresten på hytta...selvom jeg er så ung?? det er jo ikke som om vi drar på hytta alene.. blir veldig glad for svar... vennlig hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei! Jeg synes ikke du kan forlange å ha med deg kjæresten din på hytten. Det er tross alt moren din som bestemmer, men jeg synes det hadde vært urimelig av henne å ikke la ham få lov. Et alternativ er jo at du er 5-7 uker alene hjemme. Hvis hun får tenkt seg om, er jeg rimelig sikker på at hun lar deg ta med kjæresten, i hvert fall en uke. Det må jo være greit for foreldrene til kjæresten din også. Når det gjelder sexen, så vet du selv når du er klar. Er du i tvil, venter du. Føles det helt riktig kan dere gjøre det. Selv debuterte jeg da jeg var 14 med en vilt fremmed person i fylla. Ikke å anbefale. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-905456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caja89 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hei! Jeg synes ikke du kan forlange å ha med deg kjæresten din på hytten. Det er tross alt moren din som bestemmer, men jeg synes det hadde vært urimelig av henne å ikke la ham få lov. Et alternativ er jo at du er 5-7 uker alene hjemme. Hvis hun får tenkt seg om, er jeg rimelig sikker på at hun lar deg ta med kjæresten, i hvert fall en uke. Det må jo være greit for foreldrene til kjæresten din også. Når det gjelder sexen, så vet du selv når du er klar. Er du i tvil, venter du. Føles det helt riktig kan dere gjøre det. Selv debuterte jeg da jeg var 14 med en vilt fremmed person i fylla. Ikke å anbefale. Lykke til åhh..tusen takk for det kjempe fine svaret... jeg skjønner jo at jeg ikke kan forlange det, men hva er det mamma burde tillate?? ble veldig glad da u svarte på d..... å være hjemme alene er ikke aktuelt.. men jeg har så utrolig lyst til å ha han med meg... bade med han og oppleve sommeren med han...ser det veldig for meg... vennlig hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-905735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
daydreamer1365380564 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei du!! Jeg er et år eldre enn deg, og sammen med en som er tre år eldre enn meg, 19 år. Foreldrene mine er ikke redd for at vi har sex, for det vet de at vi har! Mamma foreslo p-piller allerede før vi hadde et seksualliv. Hun sier at det ikke spiller så veldig rolle om man er over eller under "grensa", bare man er ordentlig glade i hverandre Så det var hun som skaffet p-piller til meg, selv om jeg var under 16 år. Likevel får ikke jeg lov til å sove hos kjæresten min eller være med han på ferie. Ikke fordi de er redde det skal skje noe, de vet jo at det skjer uansett. De er redde for at jeg skal bli altfor knyttet til han! At jeg skal få et nært forhold til hans familie, og at alle skal se på vårt forhold som veldig alvorlig. Jeg er fortsatt bare snart 16 år. De vil ikke at jeg skal føle meg så knyttet til hans familie at jeg ikke skal tørre å slå opp med han hvis det kommer til det punktet... Du kan tro jeg var forbanna når de nevnte dette første gang. Jeg var så utroolig irritert, og dt var det teiteste jeg hadde hørt noensinne.Når jeg tenker over det, så er jeg egentlig ganske enig med dem. Jeg har et eksempel og; En jente jeg kjenner var sammen med en gutt en stund. Hun er på alder med meg. Han ble svært knyttet til hennes familie og foreldrene hennes var kjempeglade i han og tok han for å være deres svigersønn og sånne ting. De kranglet en del. Han trodde han eide henne og bestemte alt over hu. Bestemte tilogmed hva hun skulle ha på og sånne ting. Etter en stund gjorde hun det slutt. Ikke noe oppsiktsvekkende egentlig, de var 15 og 17 år.Jenta tok det hele som en lettelse. Men vet du hva mora hennes gjorde? Hun lå hjemme og gråt! Hun var forbanna på hu for at hun hadde gjort det slutt.. Jaja. Vet ikke med dere, men jeg synes IKKE det er bra iallefall! De var jo så unge! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-943585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kreissipeople Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så absolutt for tidlig, skjønner ikke at du tenker på det en gang. !!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-961406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marianne_io Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 En ting høres kansje merkelig ut. men det er lov for dere å ha sex. Sexsuelle lavalderen er for å hindre dem over 16 år å ungå å ha sex med dem under 16år. Er man gjevnbyrdes i alder og utvikling noe som dere er så er det også lov. Så dermed kan jeg ikke forstå at din mor skal være i mot det. Men jeg råder deg også til å skaffe deg p piller så raskt som mulig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-1049935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caja89 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 En ting høres kansje merkelig ut. men det er lov for dere å ha sex. Sexsuelle lavalderen er for å hindre dem over 16 år å ungå å ha sex med dem under 16år. Er man gjevnbyrdes i alder og utvikling noe som dere er så er det også lov. Så dermed kan jeg ikke forstå at din mor skal være i mot det. Men jeg råder deg også til å skaffe deg p piller så raskt som mulig nei det innlegget om "for tidlig" er veldig gammelt...han var ikke akkurat som jeg hadde trodd.(altså eksen min). han følte visst ikke like mye som jeg gjorde..og han var i en satanist-gjeng som jeg ikke ante noe om..derfor likte ikke "gjengen" hans meg.. han var ikke verdt noe.. men nå har jeg funnet meg den beste gutten i verden.. er kjempeforelsket og det er han også.. vi har vært sammen i litt over 3mnd nå, og forholdet er veldig seriøst... han er ganske sårbar når det gjelder meg og andre gutter.. han er så skjønn.og han har kjøpt et kjede som vi begge deler.. mamma har godkjent han..(selvom han er 18) hun liker han kjempegodt heldigvis. hun vet at vi har sex.(hun vet bare ikke hvor ofte..hehe).og hun sa at hun ikke ville at jeg skulle begynne på p-piller.. men jeg orket bare ikke mer... så nå har jeg fått meg de p-pillene da..uten at mamma vet det.. men nå får jeg lov til og ha med meg kjæresten min på hytta osv. jeg tror ikke mamma syntes at han eksen min var så bra for meg. men mamma ser visst hvor seriøst forholdet mitt er nå, derfor har hun ikke noe valg.. enten får hun være hyggelig og bestemme seg for og like han.. eller så får hun en jævlig grinete tenåring i huset...hehe..og det er hun klar over... men jeg vet at hun liker han... dette ble kanksje litt langt..men jeg måtte bare få det ut... tusen takk for et fint svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143347-for-tidlig/#findComment-1050855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.