Gå til innhold

se å få litt liv her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

zapp1365380584

Kan svare deg jeg....

Du skulle ikke tilfeldigvis vite om det var toalett på hemsedalsfjellet, og i så fall hvor??

:)

Skal ut og reise nemlig, og er ganske avhengig av toalett.

Ellers hadde det jo vært moro med litt liv her inne!

Mvh

Jeg har bare ett tips, nemlig NAFs veibok. der står nesten alt, inkludert rasteplasser, veikroer og toaletter. Ellers kan du kanskje høre med veivesenet eller hva det heter nåfortiden om de har noe informasjon.

Jeg er så "heldig" at jeg bruker bleier, så jeg kan være litt fleksibel, men det er ikke alltid like lett å finne et diskret sted å bytte dem...

Gjest Shira12

Jeg har bare ett tips, nemlig NAFs veibok. der står nesten alt, inkludert rasteplasser, veikroer og toaletter. Ellers kan du kanskje høre med veivesenet eller hva det heter nåfortiden om de har noe informasjon.

Jeg er så "heldig" at jeg bruker bleier, så jeg kan være litt fleksibel, men det er ikke alltid like lett å finne et diskret sted å bytte dem...

Takk for tips.

Har lest i NAFboka, og fant ut litt. Jeg får vel bare sette meg i bilen og håpe på det beste.

Kan jo ta på en bleie, så skulle uhellet være ute, så er det ingen fare!

Jeg har sånne bleier som du drar på, pants, vet du om de er tette?? Jeg kommer nok sikkert til og drikke lite rett før og under turen, så sånn kjempe mengder kan det vel ikke komme?? Eller??

Uff, er visst mer nervøs enn hva jeg vil ha det til!

Mvh

zapp1365380584

Takk for tips.

Har lest i NAFboka, og fant ut litt. Jeg får vel bare sette meg i bilen og håpe på det beste.

Kan jo ta på en bleie, så skulle uhellet være ute, så er det ingen fare!

Jeg har sånne bleier som du drar på, pants, vet du om de er tette?? Jeg kommer nok sikkert til og drikke lite rett før og under turen, så sånn kjempe mengder kan det vel ikke komme?? Eller??

Uff, er visst mer nervøs enn hva jeg vil ha det til!

Mvh

Pants er luftige og lettvinte, men ikke spesielt lekkasjesikre.

Det sikreste er tena slip med maxibleien som innlegg. Det blir ganske tykt, men synes allikevel ikke noe særlig utenpå tøyet.(maxibleien er uten plast på baksiden)

Ulempen med dem er at det er litt mer arbeid å ta dem av og på ved et toalettbesøk.

Flex er greie å ta av og på, men personlig synes jeg de lekker lett foran. Vil allikevel anbefale å prøve dem også. Tror det varierer med anatomien hvor lett de lekker.

Selv varierer jeg mellom disse to, og bruker pants om sommeren på dager jeg delvis mestrer dogåinga.

Ha en riktig fin tur, fjellet er alltid vakkert, så nyt utsikten mer enn å bare speide etter en do. :-)

zapp1365380584

Pants er luftige og lettvinte, men ikke spesielt lekkasjesikre.

Det sikreste er tena slip med maxibleien som innlegg. Det blir ganske tykt, men synes allikevel ikke noe særlig utenpå tøyet.(maxibleien er uten plast på baksiden)

Ulempen med dem er at det er litt mer arbeid å ta dem av og på ved et toalettbesøk.

Flex er greie å ta av og på, men personlig synes jeg de lekker lett foran. Vil allikevel anbefale å prøve dem også. Tror det varierer med anatomien hvor lett de lekker.

Selv varierer jeg mellom disse to, og bruker pants om sommeren på dager jeg delvis mestrer dogåinga.

Ha en riktig fin tur, fjellet er alltid vakkert, så nyt utsikten mer enn å bare speide etter en do. :-)

sorry at jeg kan være litt besserwisser. Følte det sånn etter å ha sett hva jeg skrev. Prøver å skjerpe meg :(

Annonse

Gjest Shira12

sorry at jeg kan være litt besserwisser. Følte det sånn etter å ha sett hva jeg skrev. Prøver å skjerpe meg :(

Syns ikke du er en besservisser jeg!

Er bare takknemlig for gode råd og andre sine erfaringer.

Turen over fjellet gikk greit den, hadde noen få stopp, det var lite trafikk så det gikk greit!

zapp1365380584

Syns ikke du er en besservisser jeg!

Er bare takknemlig for gode råd og andre sine erfaringer.

Turen over fjellet gikk greit den, hadde noen få stopp, det var lite trafikk så det gikk greit!

Godt å høre at turen gikk fint. Skulle gjerne tatt en tur over fjellet sjøl, men det går ikke. Sukk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...