Gå til innhold

En liten hilsen fra Halifax!

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Bare en liten hilsen fra en veldig lykkelig mamma på Halifax!

Overtagelsen av vår nydelige gutt var i går, og de timene vi har hatt ham, har utviklingen og tilknytningen vært enorm! Følelsene kan ikke beskrives med ord!

Vi storkoser oss her på Halifax Hotell! Det er virkelig et sted som bare MÅ oppleves - et hjem for oss i Colombia!

Vi skal ha ICBF intervju allerede i morgen, så vi regner med å reise til San Andres i slutten av uken/begynnelsen av neste.

Dagene og ukene skal nytes!!!

Hilsen fra meg til alle dere som venter på å komme til Colombia - det er verdt all ventingen, jeg lover!

Mattias - gled deg!!! Kanskje vi møtes!

Varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143397-en-liten-hilsen-fra-halifax/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Jada, som min kjære sier under her, det stemmer at vi gleder oss veldig begge to (-:

Har sett på de første bildene fra dere i dag, og det ser ut til at dere koser dere veldig alle tre, og at junior er et ordentlig sjarmtroll!

Hils så mye til den stolte pappa, så håper jeg vi treffes om ikke altfor lenge!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...