Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en trebarnsmamma

Vi har tre relativt tette.

En ulempe synes jeg, er at jeg på en måte har "mistet" litt av barndommen til hver enkelt. Jeg skulle gjerne hatt mer tid til å nyte det... Men, noen sier jo at de vil ha gjort det unna, så...

Også krangler de utrolig mye...

Du ba om det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143438-tre-tette/#findComment-905684
Del på andre sider

Gjest tre tette

Når de var tenåringer, og årene før dette også, var det (nesten) udelt positivt å ha tre tette barn.

Hadde jeg kunnet velge, ville jeg hatt (mye) større avstand mellom dem når de var små.

Men etterhvert har de så mye glede av hverandre at vi foreldrene nesten var overflødige. (neida, men du skjønner hva jeg mener:-)

Men jeg var utrolig sliten når de var små, det siste svangerskapet og den påfølgende tiden var veldig tøff, og at vi kom igjennom den tiden med ekteskap og helse i behold, var mer flaks tror jeg! Man bør ha god helse, i kropp og sinn!

Men nå er det fryd og gammen! Vi har omsider fått stor plass, og barna har sin egen etasje, eget bad osv hvor de regjerer, og vi behøver ikke å involveres i alle små uoverenstemmelser.

men jeg har ikke noe å sammenligne med, kanskje de hadde hatt like stor glede av hverandre hvis det hadde vært litt mer tid mellom nr to og tre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143438-tre-tette/#findComment-905686
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...