Gå til innhold

Tid for Stavanger-treff igjen. :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tid for nytt Stavangertreff igjen! :o)

Hvem vil være med?

Det står mellom 19. og 21.april. Hvis du vil være med, husk å skrive om du kan en av dagene eller evnt hvilken du kan.

Vi tenkte å gå på NB Sørensen hvis de har ledig plass. Namnam.

Både gamle og nye er hjertelig velkommen. Vi pleier å ha det koselig altså, og det er alltid kjekt å ha med nye! :o)

Greitt hvis de som vil være med sier fra litt raskt, så vi får bestilt bord.

Tralala...

MVH

Skrevet

Ja! Jeg vil være med! Kan både 19 og 21, så jeg kommer uansett :-)

Det er vel mange som har nye bilder de vil vise også ;-)

carla1365380461
Skrevet

Det hørtes kjekt ut... Jeg er egentlig opptatt begge dagene, men mandagen kan jeg komme i 9-9.30-tida. Dere jabber vel såpass lenge at det går an å komme sigende litt etter???

Skrevet

Det hørtes kjekt ut... Jeg er egentlig opptatt begge dagene, men mandagen kan jeg komme i 9-9.30-tida. Dere jabber vel såpass lenge at det går an å komme sigende litt etter???

Bøtt øff kørse! :-D

Vi pleier å tatle en stund utover ja.. Hihi...

Gjest Luu og Yann
Skrevet

Heia

Tar dere imot oss fra sør fylket også?

Vi har lyst til å være med og mandagen er en fin dag for oss

Skrevet

Heia

Tar dere imot oss fra sør fylket også?

Vi har lyst til å være med og mandagen er en fin dag for oss

Selvsagt! Vi har hatt folk fra sørfylket med før også vi, og nordfylket også! :o)

MVH

Skrevet

Ja, jeg vil være med. Og jeg skal ta med bilde :-)

Passer både på mandagen og onsdagen for meg.

Gjest ViTo-Tre
Skrevet

Vil gjerne være med. Passer best onsdag for min del, men skal nok klare mandagen også dersom det er mest stemning for det :)

Blir vel en del nye bilder å sende rundt (har jo et av mannen min også jeg dersom noen ikke har sett det :o) )

Skrevet

Jeg vil være med!!

Begge dager passer, så jeg kommer uansett....

Gleder meg!

Skrevet

Hei, hei :-)

Er gjerne med på treff jeg!! Kan på mandag den 19, men er desverre opptatt på onsdagen.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...