Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter her og skjelver og er bare så lykkelig. Vi har fått en jente som akkurat har fylt 1 år fra Anhui. I morgen kommer papirene og bildet.

Hilsen en glad

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• didi

1

• kompis

1

• unidad

1

• Ling

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh, så herlig!

Gratulerer hjerteligst med den lille prinsessa!

Skrevet

Gratulere så mye!! Jeg har innom her mange ganger for å se hvis det har kommet noen glad melding. Endelig det kommet! Vi er med feb.04. Så det er et stund til vi skal få tildeling, men hver måned går vi fram i kø. Det er gøy!

Skrevet

Gratulerer med ei lita prinsesse!

Lykke til på hentereisen!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer med jenta. Vi var i Hefei / Anhui og hentet vår eldste datter i 1997. Vi hadde et kjempefint opphold der.

God tur til Kina og Anhui.

Skrevet

Gratulerer sååå masse med den lille jenta :o)). Håper dere får reise snart å hente henne :o))

Klem fra

Gjest kjøkkengudens kone
Skrevet

Gratulere så mye med prinsessen!!

Håper tida går fort frem til reisa!!

Hilsen

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med jenta. Lykke til i den aller siste ventetiden før avreise.

Skrevet

La meg få gratulere deg her også!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R !!

Jeg er sikker på at hun er like bedårende som sin søster, og gleder meg til å se henne.

Klem fra

Skrevet

Se der ja!!!! Ringte de mens du hadde besøk eller??

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!

Eeeendelig!!!!

Skrevet

Gratulere så mye med jenta. spendte venteklemmer fra

Skrevet

La meg få gratulere deg her også!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R !!

Jeg er sikker på at hun er like bedårende som sin søster, og gleder meg til å se henne.

Klem fra

Heia

Gratulerer så veldig mye. Har ventet på meldig fra deg i hele dag og har vært så spent og endelig så jeg innlegget ditt

Gratulerer nok en gang, jeg gleder meg til å se bildene på mail og til å treffe henne.

Klem fra sør i fylket

Skrevet

Gratulerer med den lille prinsessen! :-)) Jeg bommet jammen på tidelingsdato med en dag, ikke verst ;o)

Gleder meg til å få se bilde av henne - og ikke minst til å stå på flyplassen med blomster og flagg og ta imot dere :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulera med den lilla prinsessa, gleder meg med deg. Neste mnd. er det våres tur.

Istra1365380608
Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Vi setter kursen mot Anhui om to uker for å hente hjem vårt lille gull! Håper dere også får reise snart!!

Skrevet

Kjempeartig med gladnyhetene som ramler inn nå. Gratulerer så mye. :o)

Hilsen

Skrevet

Og et høyt HURRA for et skjønn lita jente.

Hilsen ei som kom hjem fra Kina med nr 2 for 2 uker siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...